افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

این نامی است که به رنگ و طرح واقعا خاص لاک ناخن داده شده است، نه رنگی که تماماً قرمز/تکه است.

  • کد خبر : 160137
این نامی است که به رنگ و طرح واقعا خاص لاک ناخن داده شده است، نه رنگی که تماماً قرمز/تکه است.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- ما در فصل سرد سال زندگی می کنیم و بسیاری از خانم ها به استایل و لباس پوشیدنشان به عنوان تاپ اهمیت زیادی می دهند. البته همانطور که می دانید استایل زنان مجرد قطعا از ترکیب های بیشتری نسبت به مردان تشکیل شده است و […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- ما در فصل سرد سال زندگی می کنیم و بسیاری از خانم ها به استایل و لباس پوشیدنشان به عنوان تاپ اهمیت زیادی می دهند. البته همانطور که می دانید استایل زنان مجرد قطعا از ترکیب های بیشتری نسبت به مردان تشکیل شده است و به همین دلیل چالش های خاص خود را دارد. مثلا وقتی خانمی می خواهد به مهمانی برود باید به فکر مدل موهایش باشد. آرایش شما باید چه رنگ و مدلی باشد! روسری یا باندا یا شاید اصلاً هیچی. چه رنگ و مدلی را برای لباس خود انتخاب کنید و چه مدل لباسی را برای مهمانی برنامه ریزی شده در نظر می گیرید؟ چه رنگ و طرحی بپوشم، چه کفشی بپوشم؟ و همه این موارد باید با هم سازگار و هماهنگ باشند و باید اعتراف کنید که واقعا سخت است.

خب خیلی از لباس ها واقعا نیاز به انتخاب و انتخاب دارند و فقط در چند جا باید پوشیده شوند، اما می توانیم ریزه کاری مثل لاک ناخن را طوری انتخاب کنیم که مناسبت نباشد و مناسب هر نوع استایل، مراسم و فصل باشد. . شاید به ذهنتان خطور کند که مثلاً من باید قرمز بپوشم تا با همه چیز همراه شوم، یا باید یک طرح روشن معمولی پیدا کنم که با همه چیز هماهنگ باشد، پس باید بگوییم که همه اینها درست است، اما اینطور نیست؟ بهتر است کمی با گذشته خود و بقیه خانم ها متفاوت باشید؟ چگونه بگوییم تا پایان مقاله با ما همراه باشید تا با نمونه های جذاب تری آشنا شوید. به این ترتیب می توانید از تکنسین ناخن عزیزتان بخواهید که این مدل را برای شما مناسب کند و آنها مانند دوستان و اطرافیان جدید شما خواهند بود.

چه رنگ لاکی برای پوست های روشن مناسب است؟

البته انتخاب رنگ لاک ناخن مناسب بر اساس رنگ پوست قطعا مهم است. میدونی چرا؟ چون رنگ های زیادی در این دنیا وجود دارد اما قطعا ربطی به هم ندارند و اینجاست که دو رنگ مختلف وقتی در کنار هم هستند بد می شوند!! چه مفهومی داره؟

به این معنی که ظاهری جذاب و مناسب به شما نمی دهند و نه تنها نمی توانند زیبایی را به دستان شما ارائه دهند، بلکه می توانند ظاهری نه چندان جالب به آنها ببخشند که همه اینها به دلیل هماهنگی آنها با مدل و فرم است. دست های خود را ناخن ها دست های خود را پیدا کنید و ثانیا و از همه مهمتر رنگ لاک مناسب را پیدا کنید و بر اساس آن لاک بزنید. به این ترتیب زیبایی دستان شما دو چندان می شود.

به عنوان مثال در این قسمت می خواهیم بدانیم چه رنگ و مدل لاکی به پوست های روشن می آید.

خاص ترین رنگ لاک

لاک کرم پودر

لاک هایی که رنگ چشمگیری ندارند و مانند رنگ کرم پودر هستند و می توانند شبیه رنگ دستان شما باشند، لاک های محبوبی هستند که هرگز از مد نمی افتند و همیشه جذابیت خاص خود را دارند. برای افرادی که رنگ پوست روشن دارند، این سایه لاک که ته رنگ صورتی دارد بهتر از لاک هایی است که طیف بژ دارند! زیرا رنگ بژ روی پوست سفید می تواند زرد شود و این اصلا جالب نیست.

خاص ترین رنگ لاک

لاک قرمز با رنگ های آبی.

لاک قرمز من یکی از لاک های کلاسیک و جذاب است که واقعا به همه رنگ پوست ها و همه مدل های ناخن می آید، اما سایه های مختلفی دارد و باید سایه ای را پیدا کنید که به پوست شما می آید و دستانتان را با آن رنگ بهتر نشان می دهد. . به عنوان مثال، قرمزهایی که کمی تیره تر هستند و ته رنگ آبی دارند برای افرادی که پوست روشن دارند مناسب تر است. لاک ناخن خود را زیر نور خورشید بردارید و درخشندگی آن را بررسی کنید. از طرفی قرمزهای طناز با آبی می توانند پوست روشن را به چالش بکشند و زیبایی آن را دو چندان کنند.

خاص ترین رنگ لاک

لاک ناخن صورتی روشن یا نئون.

لاک صورتی که مخصوصاً روشن یا نئون است، می‌تواند روی پوست‌های سفید بسیار زیبا به نظر برسد و به همین ترتیب، دقیقاً همان سبک رنگ‌ها روی پوست گندمی و سبز چندان زیبا نیست و ظاهر دست‌های شما می‌تواند تیره‌تر به نظر برسد. شما می توانید هر سایه ای از لاک صورتی را امتحان کنید، از صورتی بسیار روشن و مات تا صورتی روشن. اگر فکر می کنید صورتی رنگ شما نیست، می توانید از آن به عنوان طرح خود استفاده کنید و از جادوی آن لذت ببرید.

اگر خودتان لاک می زنید، این کار را مانند ناخن انجام دهید!

خب خیلی از خانم ها و دخترها هستند که می خواهند خودشان لاک ناخن بخرند و خودشان بزنند چون ناخن های زیبا و جذابی دارند که خدا به آنها داده است. در این شرایط به عنوان فردی که این نوع ناخن ها را دارید پیشنهاد می کنم ابتدا ناخن هایتان را به شکلی که می خواهید، گرد یا مربع، کوتاه یا حتی بلند سوهان بزنید تا مدل دلخواه را بگیرید و سپس بهتر است آن ها را بشویید. با مایع یا صابون خوب دست بزنید تا روغن یا کثیفی روی ناخن باقی نماند و سپس یک لایه نازک از لاک مورد نظر را بمالید و فراموش نکنید که به آرامی نوک ناخن را با برس لاک بزنید تا ناخن ببندد. پولیش دهید و بگذارید چند دقیقه خشک شود. سپس به سراغ لایه بعدی لاک بروید و اگر فکر می کنید لاک هنوز نازک است یا نقطه ای وجود دارد که ناخن مشخص است، پس از خشک شدن لایه دوم، لایه سوم را بزنید. اما بهتر است آن را تردتر کنید تا لاک غلیظ و غیر طبیعی نشود. بهتر است لایه اول را خیلی ضخیم نکنید و در مرحله اول سعی نکنید لاک را پررنگ کنید.

خاص ترین رنگ لاک

خاص ترین رنگ لاک

خاص ترین رنگ لاک

خاص ترین رنگ لاک



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=160137

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.