افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

این موها را نباید برای شب عید سفید کرد وگرنه بدبخت می شوید/آرایشگر رنگ مو را به شما نمی گوید.

  • کد خبر : 207778
این موها را نباید برای شب عید سفید کرد وگرنه بدبخت می شوید/آرایشگر رنگ مو را به شما نمی گوید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- خب نزدیک عید هستیم و خانم های زیادی برای تجدید زیبایی برای سال جدید سفر می کنند. از انواع کاشت گرفته تا پرکننده و زیباسازی ابرو و رنگ مو و هزار تا چیز دیگه اگه لازم باشه هیچ ایرادی نداره و اینکه تا آخر عمر […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- خب نزدیک عید هستیم و خانم های زیادی برای تجدید زیبایی برای سال جدید سفر می کنند. از انواع کاشت گرفته تا پرکننده و زیباسازی ابرو و رنگ مو و هزار تا چیز دیگه اگه لازم باشه هیچ ایرادی نداره و اینکه تا آخر عمر طبیعی بمونی و استفاده نکنی زیاد جالب نیست. . از اینها البته این کاملا سلیقه ای است و اینکه بخواهید از آن استفاده کنید یا نه کاملا به خودتان بستگی دارد. اما به نظر من بوم نباید جایی بیفتد. یعنی اگر به یکی از این موارد نیاز دارید و آن را انجام نمی دهید و مقاومت و استرس در مورد طبیعی بودن دارید، اشتباه است! از طرفی اگر سالها مدام به کلینیک مراجعه کنید تا مشکل ایجاد کنید، باز هم در حد لازم اشتباه و خوب است، نه کمتر و بیشتر!

رنگ مو یکی از چالش برانگیزترین عناصر برای تغییر ظاهر زنان است. بیایید کمی عمیق تر به این بخش از زیبایی بپردازیم.

تفاوت بین روش خوب و مواد با کیفیت و بالعکس چیست؟

به عنوان مثال، همه ما می دانیم که رنگ های شیمیایی برای مو بسیار مضر هستند، اما بدون شک دکلره کردن دو برابر مضر است و می تواند موهای شما را بسیار بیشتر از رنگ سوزی بسوزاند. مواد شیمیایی و مهمتر از آن مهارتی که باید وجود داشته باشد. تا زمانی که موهای سالمی دارید، می توانید رنگ موی با کیفیت را با روش مناسب ترکیب کنید و موهایی زیبا و سالم داشته باشید. در عوض می توانید رنگ موی مورد نظر خود را که حتی ممکن است دقیقاً یکسان نباشد و فقط کمی شبیه به هم باشد را به زور بردارید، سپس پس از دو بار دوش گرفتن موهای خود را تکه تکه و آسیب دیده دریافت خواهید کرد.

اینگونه باید موهای بلند خود را که با سالها زحمت و مراقبت به این بلندی رسیده اید کوتاه و کوتاه کنید.

رنگ مو مناسب عید.

آیا آرایشگر به شما می گوید که موهای شما آسیب می بیند یا او کار را انجام می دهد و حقوق می گیرد؟

یک سوال از شما خانم عزیز داریم. اگر می دانید که اگر یک رنگ مو را بزنید موهایتان آسیب می بیند، آیا باز هم آن رنگ مو را برای عید یا عروسی بعدی می زنید؟

آیا وقتی به آرایشگاه می روید، آرایشگر عزیز به شما می گوید که موهایتان آسیب می بیند؟ یا اینکه خیلی راحت کار خود را انجام می دهید و در نهایت مبلغ میلیونی می گیرید؟

آیا می دانید موهای رنگ شده زمانی زیبا و سالم به نظر می رسند؟ موهای رنگ شده مجعد یا وز است و خلاصه خوب نیست هر چقدر هم رنگش زیبا باشد باز هم زشت به نظر می رسد.

رنگ مو مناسب عید.

در واقع، حقیقت این است که اگر آرایشگر شما بلوند است، باید به شما بگوید که اگر موهایتان در این سه حالت است، سفید کردن آن اشکالی ندارد! الان چه موقعیت هایی؟

اگر در موهایتان حنا بگذارید!

بسیاری از خانم ها فکر می کنند که از آنجایی که حنا یک رنگ طبیعی است، برای کیفیت و سلامت مو مفید است. اما بهتر است بدانیم حتی اگر حنای موهایمان کمرنگ شده باشد، تا زمانی که قسمت حنای شده آن کوتاه نشود، آن را سفید نکنیم.

به این ترتیب نه تنها به موهای خود آسیب می رسانید، بلکه به رنگ دلخواه خود نمی رسید.

رنگ مو مناسب عید.

آیا کراتینه موهایتان را انجام دادید؟ دور یقه را خط بکشید.

کراتینه کردن مو امروزه بسیار مد شده است که موها را زیبا و نرم می کند و می تواند کارهای درمانی انجام دهد. اما باید بگوییم که در این صورت بهتر است تغییر رنگ را کنار بگذاریم. مواد کراتین قوی است و مواد سفید کننده حتی قوی تر است. موها چند سالشه؟ بهتر است صبور باشید و بلافاصله بعد از کراتینه درمانی شروع به بلیچینگ نکنید!

رنگ مو مناسب عید.

اگر موهای خود را مجعد یا قهوه ای کرده اید

استفاده زیاد از رنگ قهوه ای و شرابی اغلب باعث می شود رنگدانه های موهای شما تغییر کند و در برابر محو شدن بسیار مقاوم تر شود. اگر کمرتان را ببندید تا موهایتان را بکشد، پس در این شرایط، سفید کننده می خواهید! یک آرایشگر آموزش دیده و حرفه ای قطعا این کار را برای شما انجام نخواهد داد!

رنگ مو مناسب عید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=207778

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.