افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
2

این ملکه زیبایی دروغگو در واقع یک مرد بود + عکس

  • کد خبر : 163398
این ملکه زیبایی دروغگو در واقع یک مرد بود + عکس

به گزارش مانیبان به نقل از پارس ناز، الینا علیوا یکی از فینالیست های مسابقه ملکه زیبایی قزاقستان اخیرا با افشای اینکه در واقع پسری 22 ساله است، همه را شگفت زده کرد. هدف او از ورود به این مسابقات اثبات یک نکته مهم بود. همه چیز با بحثی بین ایلای دایاگیلو، مدل مرد قزاقستانی، […]


به گزارش مانیبان به نقل از پارس ناز، الینا علیوا یکی از فینالیست های مسابقه ملکه زیبایی قزاقستان اخیرا با افشای اینکه در واقع پسری 22 ساله است، همه را شگفت زده کرد.

هدف او از ورود به این مسابقات اثبات یک نکته مهم بود.

همه چیز با بحثی بین ایلای دایاگیلو، مدل مرد قزاقستانی، و دوستانش درباره زیبایی زنان آغاز شد.

او به آنها گفت که در گذشته زنان برای ویژگی های دیگر مانند شخصیت و استعدادهای دیگر ارزش قائل بودند، در حالی که زنان جوان امروز فقط به دنبال جدیدترین و محبوب ترین سبک های دنیای مد، آرایش و مدل مو هستند و فکر می کنند که این چیزها آنها را زیبا می کند.

ایلای اضافه کرد که به لطف تمام محصولات آرایشی موجود، ابزارهای ویرایش دیجیتال مانند فتوشاپ و باورهای غلط کلی در صنعت زیبایی، حتی یک مرد می تواند به یک زن زیبا تبدیل شود.

اما ظاهرا دوستان دیاگیلو با این نظر موافق نبودند، بنابراین او تصمیم گرفت برای اثبات این نظر به دوستانش در مسابقه ملکه زیبایی قزاقستان شرکت کند.

او با کمک یک میکاپ آرتیست و استایلیست به زنی جوان به نام ارینا تبدیل شد.

از آنجایی که او از 17 سالگی در صنعت مدلینگ فعالیت می کند، این جوان از آخرین روند مد و زیبایی بسیار آگاه بود، بنابراین فقط موضوع تغییر شکل او بود.

ایلای پس از تغییر شکل خود عکس هایی را با نام ایرینا در شبکه های اجتماعی منتشر کرد و منتظر بود تا واکنش مردم را ببیند.

در کمال تعجب دوستانش، آریانا حتی در بین فینالیست های این مسابقه قرار گرفت و شانس واقعی برای برنده شدن در همه این مسابقات را داشت.

اما این جوان 22 ساله قبلاً حرف خود را ثابت کرده بود، بنابراین پس از اعلام نامزدهای نهایی، ویدیویی را منتشر کرد که ثابت می کرد این شرکت کننده محبوب در واقع یک مرد است.


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=163398

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.