افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
2

این معاون با 750 فالوور در توییتر به خود اجازه داده از طرف مردم ایران صحبت کند

  • کد خبر : 149484
این معاون با 750 فالوور در توییتر به خود اجازه داده از طرف مردم ایران صحبت کند

کد خبر: 13565 ۱۴۰۲/۰۹/۲۰ ۰۲:۱۵:۳۹ واکنش عباس عبدی به اظهارات احمدی بیغش: عباس عبدی در واکنش به حمله محمود احمدی بقاش گفت: مثلا او نماینده مردم است و 3 سال است 750 فالوور در توئیتر دارد، بعد به خودش اجازه داد از طرف مردم ایران صحبت کند. این وضعیت ماست. گفتن فردا | عباس عبدی […]



کد خبر: 13565

۱۴۰۲/۰۹/۲۰ ۰۲:۱۵:۳۹


واکنش عباس عبدی به اظهارات احمدی بیغش:




عباس عبدی در واکنش به حمله محمود احمدی بقاش گفت: مثلا او نماینده مردم است و 3 سال است 750 فالوور در توئیتر دارد، بعد به خودش اجازه داد از طرف مردم ایران صحبت کند. این وضعیت ماست.

گفتن فردا | عباس عبدی در واکنش به حمله محمود احمدی بیغش نماینده شازند نوشت: یکی از نمایندگان مجلس موسسان از توئیت من در مورد فساد چای ناراحت شد و به جای دعوا سخنان توهین آمیز و نامربوط گفت. توییتر شما را دیدم. مثلا نماینده مردم است و 3 سال 750 فالوور در توئیتر دارد، بعد به خودش اجازه داد از طرف مردم ایران صحبت کند. این وضعیت ماست.

گفتنی است، عباس عبدی، تحلیلگر مسائل سیاسی روز گذشته از فساد چای دباش در شبکه اجتماعی واردات نهاده های دامی نوشت. چرا وقتی استعفای خود را اعلام کردند، یک کلمه در این مورد صحبت نکردند؟ این نوع شفافیت و مبارزه با فساد مختص اصولگرایان است.

در همین رابطه محمود احمدی بیغش نماینده شازند در مجلس یازدهم در پاسخ به عباس عبدی گفت: آقای عباس عبدی پیاده نظام بیهوده اسب های مرده اصلاحات هستید و با این تهمت ها و فرافکنی ها نمی توانیم. مخفی کردن فجایع دوران مدیریت خود و خیانت های بزرگی که به کشور شده است در کاهش اهمیت برنامه های هسته ای ایران، آیا حافظه تاریخی مردم ما قویتر از بی دقتی آنهاست؟!

1836325_530

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=149484

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.