افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
2

این مرد جوان 1000 پیشنهاد ازدواج دارد/ عکس

  • کد خبر : 371607
این مرد جوان 1000 پیشنهاد ازدواج دارد/ عکس

شاید برایتان جالب باشد که بدانید این جوان هزاران پیشنهاد ازدواج دارد. به گزارش صبح امروز، پس از انتشار تصویر مهربانی پلیس دانمارکی با دختر پناهنده سوری، ده ها پیشنهاد ازدواج از سراسر جهان برای وی ارسال شده است. خبرگزاری «دوگان» ترکیه (DHA) نوشت: ماجرا از این قرار است که در بزرگراه مرزی بین آلمان […]







شاید برایتان جالب باشد که بدانید این جوان هزاران پیشنهاد ازدواج دارد.



به گزارش صبح امروز، پس از انتشار تصویر مهربانی پلیس دانمارکی با دختر پناهنده سوری، ده ها پیشنهاد ازدواج از سراسر جهان برای وی ارسال شده است.

خبرگزاری «دوگان» ترکیه (DHA) نوشت: ماجرا از این قرار است که در بزرگراه مرزی بین آلمان و دانمارک، یک پلیس دانمارکی با اتوبوس حامل پناهجویان سوری که به طور غیرقانونی وارد مرز دانمارک شده بودند، برخورد کرد.

پلیس دانمارک به این پناهجویانی که در اتوبوس عازم سوئد بودند، دو گزینه داد: چون بزرگراه به روی پناهجویان بسته بود، یا از دانمارک درخواست پناهندگی می کنند یا به آلمان باز می گردند.

اما در این بین یک دختر سوری بازیگوش پلیس را به بازی «گل یا احمق» دعوت می کند و پلیس دانمارک با مهربانی با این دختر پناهنده بازی می کند. تصویر این پلیس برای اولین بار در روزنامه دانمارکی «بی تی» منتشر شد.

جلیس

انتشار این تصویر در شبکه های اجتماعی موجی از واکنش های احساسی را از سراسر جهان به همراه داشته است.

بسیاری از زنان و دختران از سراسر جهان با گذاشتن کامنت در زیر عکس ها و ارسال ایمیل به پلیس دانمارک و روزنامه «بی تی» از این پلیس مهربان دانمارکی خواستار ازدواج با او شده اند و بسیاری نیز رفتار مهربانانه او با این پناهنده سوری را تحسین کرده اند.

منبع: تالاب




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371607

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.