افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
2

این مربی در مورد جذب بازیکن با باشگاه صحبتی نکرده است – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 148416
این مربی در مورد جذب بازیکن با باشگاه صحبتی نکرده است – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، خواندن گارو وی در نشست خبری بعد از تساوی خانگی تیمش مقابل استقلال تهران بعدازظهر شنبه گفت: فکر می کنم بازی هم همینطور بود و مثل قهرمانی جنگیدیم. فکر می کنم اگر در بازی های دیگر اینگونه بجنگیم، شکست دادن ما برای رقبایمان بسیار سخت خواهد بود. وی در خصوص اینکه […]

به گزارش خبرنگار مهر، خواندن گارو وی در نشست خبری بعد از تساوی خانگی تیمش مقابل استقلال تهران بعدازظهر شنبه گفت: فکر می کنم بازی هم همینطور بود و مثل قهرمانی جنگیدیم. فکر می کنم اگر در بازی های دیگر اینگونه بجنگیم، شکست دادن ما برای رقبایمان بسیار سخت خواهد بود.

وی در خصوص اینکه تیم فولاد خوزستان در این بازی با دفاع چندلایه بازی کرد، گفت: همیشه سعی کرده ایم در بازی های خودمان امتیاز بگیریم. چون تیم هایی مثل استقلال سعی می کنند بازی را به زمین خود بکشانند و حمله کنند، ما هم این استراتژی را داریم که از نظر دفاع در مقابل تیم ها قوی به نظر برسیم.

گارو وی در خصوص بازی بازیکنان جوان در این بازی ظریف گفت: اینها تصمیمات مربی است. امروز در این بازی از عسکری به عنوان یک جوان آینده دار استفاده می کنیم. سایر بازیکنان آکادمی ما باید مثل این بازیکنان برای رسیدن به تیم اصلی تلاش کنند.

مربی تیم فوتبال خوزستان تصریح کرد: تلاش تیم ما جمعی بود و بسیار متحد بازی کردیم و هواداران به ما کمک کردند تا در این دیدار سخت بازی کنیم.

گارو بازی های زیادی تا رسیدن به نیم فصل و جذب بازیکن باقی مانده است و باید از بازی های باقی مانده امتیازات لازم را کسب کنیم، این در حالی است که مربی هنوز تا لحظه رسیدن به این مرحله با باشگاه در مورد جذب بازیکن صحبت نکرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، به دلیل اخراج مربی تیم فوتبال خوزستان در این دیدار توسط داور. گارو او در این نشست خبری به عنوان سرمربی تیم حاضر شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=148416

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.