افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

این مثلث مرگ برادر مثلث برمودا است: عکس

  • کد خبر : 369163
این مثلث مرگ برادر مثلث برمودا است: عکس

نادیا زکالوند: چندین دهه است که مقامات دولتی به مردم سراسر جهان هشدار می دهند که مثلث برمودا مکانی بسیار خطرناک است که در آن صدها هواپیما و کشتی به طور مرموزی ناپدید شده اند و از مردم می خواهند که به این مکان نزدیک نشوند. اما هیچ کس در مورد برادر مثلث برمودا، مثلث […]

نادیا زکالوند: چندین دهه است که مقامات دولتی به مردم سراسر جهان هشدار می دهند که مثلث برمودا مکانی بسیار خطرناک است که در آن صدها هواپیما و کشتی به طور مرموزی ناپدید شده اند و از مردم می خواهند که به این مکان نزدیک نشوند.

اما هیچ کس در مورد برادر مثلث برمودا، مثلث آلاسکا، منطقه ای در شمال اقیانوس اطلس صحبت نمی کند. در این منطقه حداقل 20000 نفر ناپدید شده و پس از ورود به آن هرگز بازنگشته اند.

این منطقه خطرناک که یک منطقه بیابانی بین سه شهرستان جونو، آنکوریج و اوتکیاجویک (بارو سابق) است، به مثلث مرگ معروف است و از اوایل دهه 1970 حداقل 20000 نفر را کشته است.

مرگ در مثلث آلاسکا/ ناپدید شدن 20000 نفر در مثلث برمودا دیگر

محققانی که تحقیقات گسترده ای برای کشف راز این ناپدید شدن ها انجام داده اند، هنوز دلیل قانع کننده ای پیدا نکرده اند.

در سال 1972، زمانی که هواپیمای با 4 مسافر هنگام پرواز در آسمان بر فراز این منطقه ناپدید شد، نام مثلث برمودای آلاسکا رایج شد. از آن زمان، افراد زیادی برای حل معمای این منطقه به آنجا سفر کردند، اما سفر آنها غیرقابل برگشت بود.

البته این منطقه مملو از خرس ها، دریاچه ها، شکاف های عمیق و دره های وسیع بی شماری است اما تنها جمجمه یکی از قربانیان این منطقه به نام گری پیدا شد. در واقع در سال 2022 با بازسازی DNA او توانستند گری را شناسایی کنند. اما از بقیه قربانیان اثری نیست.

مرگ در مثلث آلاسکا/ ناپدید شدن 20000 نفر در مثلث برمودای دیگر

بهتر است هرگز به این نقطه از جهان سفر نکنید.

فواره:

کتاب مقدس مبارک

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=369163

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.