افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

این مانتوها شما را زیبا و مجلل جلوه می دهند. فراموش نکنید که مجلسی یا مهمانسرای رسمی نیاز به مانتو مجلسی دارد.

  • کد خبر : 109761
این مانتوها شما را زیبا و مجلل جلوه می دهند.  فراموش نکنید که مجلسی یا مهمانسرای رسمی نیاز به مانتو مجلسی دارد.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- اگر از طرفداران سبک کلاسیک و به طور کلی رسمی هستید، یک روپوش ساده می تواند روزانه به کارتان بیاید. اما به طور کلی می توان گفت مانتو مجلل این همان چیزی است که ممکن است هر روز از آن استفاده نکنید، اما قطعا به […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- اگر از طرفداران سبک کلاسیک و به طور کلی رسمی هستید، یک روپوش ساده می تواند روزانه به کارتان بیاید. اما به طور کلی می توان گفت مانتو مجلل این همان چیزی است که ممکن است هر روز از آن استفاده نکنید، اما قطعا به آن نیاز خواهید داشت. پس فراموش نکنید که مثلاً داشتن مدل لباس ژاکارد یا لباس گربه در کمد هر خانم شیک پوش یکی از تعهدات محسوب می شود. البته توجه داشته باشید که در این روزهای آخر تابستان که هوا خنک تر از نیمه تابستان است، می توان مانتوهای ضخیم تری مانند مانتو Chanel انتخاب کرد، پس نگران نباشید و با دست باز انتخاب کنید.

پیشنهاد ما برای یک لباس لاکچری، لباس ژاکارد یا کرپ است، پس حتما قبل از انتخاب و خرید لباس برای خود به پارچه آن دقت کنید. البته نکته مهم دیگری که در انتخاب لباس رسمی باید به آن توجه کنید، پوشیدن لباس مناسب در هر محیطی است تا همیشه شیک و به روز به نظر برسید. همانطور که از نام این لباس کاربردی پیداست، کت مجلسی یک کت شیک برای مهمانی های رسمی است، بنابراین از پوشیدن این مدل مانتو برای استایل روزانه یا رفتن به محل کار جدا خودداری کنید. برای پوشیدن روزانه بهتر است از مانتوهای کژوال و نخی تابستانی استفاده کنید، زیرا این روزها بسیار گرم است. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با جدیدترین مدل های مانتو مدل 1402 آشنا شویم.

مدل نشان.

مدل نشان.

کت برش ژاکارد; لوکس مانند ملکه ها

یکی از مجلل ترین انواع لباس های رسمی، لباس ژاکارد است، پس اگر یکی از این لباس ها را امتحان نکرده اید، می توانید بگویید که لباس رسمی نداشته اید. پارچه ژاکارد نوعی پارچه است که طرح های متنوعی دارد. البته جالب است بدانید که هیچ طرحی روی این نوع پارچه چاپ نمی شود، بلکه تمام طرح ها در حین بافت در تار و پود پارچه بافته می شود. به همین دلیل، بیشتر پارچه‌ها گرد هستند و نسبت به سایر پارچه‌ها خشک‌تر و مقاوم‌تر هستند.

پس اگر می خواهید تابستان امسال تجربه ای مجلل و متفاوت داشته باشید، بهتر است یک کت ژاکارد با طراحی مدرن و جذاب انتخاب کنید و آن را با کفش های پاشنه بلند و اکسسوری های پر زرق و برق ترکیب کنید.

مدل نشان.

مدل نشان.

مانتو لباس دوزی شده; ترند لوکس و جذاب 1402 را فراموش نکنید.

فرقی نمی‌کند کت‌های سوزنی کتان باشند یا مخمل، هر دو مدل می‌توانند استایل شما را از این رو به آن سوی دیگر تغییر دهند. پس اگر برای تابستان و پاییز امسال به دنبال یک مانتو مجلسی لوکس هستید، بهترین گزینه برای روزهای گرم، کت کتان دوزی و برای شب های خنک پاییزی، کت مخمل دوزی است. پارچه های گلدوزی از جمله پارچه های مجلل و بسیار جذاب سال هستند که می توان گفت قیمت نسبتاً بالاتری نسبت به سایر پارچه های پتویی دارند و به همین دلیل پتوهای تهیه شده از این پارچه قیمت بالایی دارند.

مدل نشان.

مدل نشان.

کت کتی یک کت لباس کامل است.

اگر به دنبال یک مانتو مجلسی شیک و در عین حال شیک هستید، می توانید یک کت انتخاب کنید. کت ها همانطور که از نامشان پیداست کت هایی هستند که به سبک مانتوهای مردانه دوخته می شوند. این مانتوها به صورت روباز و دکمه دار موجود هستند. مانتو کتی در دو مدل رسمی و اسپرت طراحی و تولید می شود و می توان گفت مدل غالب اکثر مانتوهای کتی مدل رسمی است. برخی از خانم ها این کت ها را به عنوان لباس رسمی در جلسات می پوشند، اما مراقب باشید که کت هایی که در مجالس می پوشند معمولا تزئینات خاص تری دارند. پوشیدن این مانتوها برای مجالس رسمی و مهمانی های زنانه محجبه انتخاب هوشمندانه ای است.

مدل نشان.

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=109761

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.