افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

این ماشین چینی یک کامیون است / عکس

  • کد خبر : 409060
این ماشین چینی یک کامیون است / عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و گجت نیوز، شرکت چانگان یکی از قدیمی ترین خودروسازان چینی است که کیفیت را بر کمیت ترجیح می دهد و اخیرا یک کراس اوور الکتریکی با نام Nevo E07 را معرفی کرده است. قیمت پایه این خودرو در بازار پکن حدود 28 هزار دلار است و در دو نسخه برقی […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و گجت نیوز، شرکت چانگان یکی از قدیمی ترین خودروسازان چینی است که کیفیت را بر کمیت ترجیح می دهد و اخیرا یک کراس اوور الکتریکی با نام Nevo E07 را معرفی کرده است. قیمت پایه این خودرو در بازار پکن حدود 28 هزار دلار است و در دو نسخه برقی با استقلال بیشتر و تمام برقی روانه بازار می شود. اما ویژگی اصلی این کراس اوور که بدون شک دوستداران آفرود را شگفت زده خواهد کرد، نصب دکمه ای است که یک SUV را به کامیون تبدیل می کند.

چانگان Nevo E07 با قابلیت تبدیل به وانت ارائه شد

برند فرعی چانگان بر روی طراحی و تولید خودروهای انرژی نو تمرکز دارد و بیشتر محصولات این شرکت هیبریدی یا برقی هستند. با وجود اینکه Nevo یکی از زیرمجموعه های چانگان است، اما در طراحی برخی از خودروهای خود سبکی متمایز و منحصر به فرد دارد.

به گفته مسئولان این شرکت، Nevo E07 اولین SUV سری تولیدی آن است که با فشار دادن یک دکمه می‌توان آن را تا کرد و به یک پیکاپ خاص تبدیل کرد. در واقع این خودرو شباهت های زیادی با یک SUV کوپه با دور کمر کم دارد و قرار است با قابلیت های متعدد خود مشتریان و مسافران را شگفت زده کند.

طراحی ظاهری

نسخه پیکاپ Nevo E07 ظرفیت حمل 300 کیلوگرم بار را در عقب دارد که ظرفیت زیادی نیست. اگرچه آئودی مدتی پیش مفهومی مشابه با این SUV نشان داد، چانگان تنها خودروسازی است که چنین محصولی را به تولید انبوه رسانده است.

به طور کلی، چانگان Nevo E07 در رده کراس اوورهای سایز متوسط ​​تا بزرگ قرار می گیرد و زبان طراحی آن منحصر به فرد است. در نمای جلو چراغ های مستطیلی را می بینیم که به یک بلوک تعاملی متصل هستند. سپر جلو مجهز به دو سنسور LiDAR است و گلگیرهای عریض و تریم پلاستیکی براق در پایین آن قرار گرفته است.

این ماشین چینی یک کامیون است / عکس

طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین دو محور این کامیون به ترتیب: 5045 میلی متر، 1996 میلی متر، 1640 میلی متر و 3120 میلی متر است. اعداد و ارقام نشان می دهد که باید انتظار فضای سرنشین قابل توجهی را داشته باشیم، اما در داخل تنها دو ردیف صندلی وجود دارد. دلیل وجود دو ردیف صندلی پایین بودن سقف و قسمت بار است.

نمای کابین

با ورود به کابین چانگان نوو E07 شاهد طراحی های ساده و مینیمال هستیم که نمونه آن نبود صفحه نمایش های سنتی و کلاسیک است. در عوض یک صفحه نمایش بزرگ 28.86 اینچی در بالای داشبورد تعبیه شده است که جلوه خوبی دارد. دسته دنده در عقب فرمان سه نقطه ای است و از دیگر ویژگی های این SUV می توان به صفحه نمایش بزرگ شناور با ابعاد 15.4 اینچ اشاره کرد. سرنشین یک صفحه نمایش نیز دارد که می توان از آن به جای آفتابگیر استفاده کرد.

این ماشین چینی یک کامیون است / عکس

نیروهای فنی

همانطور که در ابتدا گفتیم، چانگان نوو E07 در دو نسخه تمام برقی و برقی با استقلال بیشتر به بازار عرضه می شود. برد توسعه یافته یا مدل EREV این کراس اوور پیکاپ مجهز به موتور 1.5 لیتری بنزینی با حداکثر قدرت 141 اسب بخار است و در کمال تعجب نیرویی را به چرخ ها نمی فرستد.

نسخه پایه این خودرو مجهز به موتور الکتریکی در محور عقب است که 310 اسب بخار قدرت تولید می کند. علاوه بر این، نسخه چهار چرخ متحرک Nevo E07 با یک موتور اضافی با قدرت 176 اسب بخار عرضه می شود. ظرفیت باتری در سه ساعت تمام می شود که معادل مسافتی بین 185 تا 200 کیلومتر است.

اما نسخه تمام برقی این کراس اوور زیر کاپوت خود به پیشرانه الکتریکی 252 کیلوواتی معادل 338 اسب بخار مجهز شده و نسخه چهارچرخ محرک آن می تواند در شرایط ایده آل 590 اسب بخار قدرت تولید کند. شتاب 0 تا 100 این مدل 3.96 ثانیه است و بسته به نوع باتری 70 و 90 کیلووات ساعتی می تواند به ترتیب 551 و 701 کیلومتر را طی کند.

۲۲۷۲۲۷

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409060

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.