افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
0

این لحظه ای برای عدالت و فرصتی برای صلح است!

  • کد خبر : 401540
این لحظه ای برای عدالت و فرصتی برای صلح است!

آفتاب نیوز: جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا که در آلمان به سر می برد، پس از شهادت سینوار در ادامه اظهارات خود علیه جنبش حماس با حمایت از اقدام تروریستی اسرائیل، قتل سینوار را «لحظه عدالت» و «فرصتی برای یافتن راهی برای صلح» دانست “در غزه … بایدن بدون اشاره به جنایات اسرائیل تصریح کرد: […]

آفتاب نیوز:

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا که در آلمان به سر می برد، پس از شهادت سینوار در ادامه اظهارات خود علیه جنبش حماس با حمایت از اقدام تروریستی اسرائیل، قتل سینوار را «لحظه عدالت» و «فرصتی برای یافتن راهی برای صلح» دانست “در غزه …

بایدن بدون اشاره به جنایات اسرائیل تصریح کرد: دست سنور به “خون آمریکایی ها و اسرائیلی ها، فلسطینی ها و آلمانی ها و بسیاری دیگر” آغشته است.

اظهارات بایدن در حالی بیان می شود که حملات اسرائیل با حمایت نظامی و امنیتی واشنگتن تاکنون منجر به شهادت 42500 نفر و مجروحان به 99546 نفر شده است.

رئیس جمهور آمریکا که در برلین سخنرانی می کرد، افزود که از نتانیاهو خواسته است که “این لحظه را به فرصتی برای جستجوی راهی برای صلح، آینده ای بهتر در غزه بدون حماس تبدیل کند.”

کاخ سفید روز پنجشنبه به وقت محلی اعلام کرد که رئیس جمهور آمریکا به نخست وزیر اسرائیل گفته است که اکنون زمان پایان دادن به جنگ در غزه است.

کاخ سفید در بیانیه ای اعلام کرد، بایدن و نتانیاهو همچنین درباره استفاده از این لحظه برای بازگرداندن گروگان ها و پایان دادن به جنگ با تضمین امنیت اسرائیل و اینکه حماس دیگر نمی تواند غزه را کنترل کند، گفتگو کردند.

کاخ سفید تصریح کرد: بایدن و نتانیاهو توافق کردند که در روزهای آینده هم به طور مستقیم و هم از طریق تیم های امنیت ملی خود در تماس نزدیک باشند.

رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه به وقت محلی در پی ترور سنوار بیانیه ای صادر کرد و شهادت همکاری اطلاعاتی کشورش با رژیم اسرائیل برای انجام عملیات تروریستی علیه رهبران حماس را تایید کرد و گفت: با کمک اطلاعات ما، ارتش اسرائیل دائما آنها به حماس حمله کردند، آنها را از مخفیگاه هایشان بیرون کردند و آنها را مجبور به فرار کردند: «به ندرت یک عملیات نظامی وجود داشته است که در آن رهبران حماس صدها کیلومتر تونل را در اعماق چندین طبقه جارو کرده باشند. توجه به غیرنظامیان

رئیس جمهور آمریکا بدون اشاره به جنایات چندین دهه اسرائیل گفت: اسرائیل حق دارد که رهبری و ساختار نظامی حماس را نابود کند، حماس دیگر توانایی اجرای 7 اکتبر را ندارد.

یحیی سنور رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس که پس از شهادت اسماعیل هنیه در 19 مرداد 1403 در تهران جایگزین وی شد، در 26 اکتبر 1403 برابر با 17 اکتبر 2024 در نوار غزه توسط اسرائیل به شهادت رسید. .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=401540

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.