افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

این عکس ها با دوربین/عکس شیائومی 15 پرو گرفته شده اند

  • کد خبر : 411728
این عکس ها با دوربین/عکس شیائومی 15 پرو گرفته شده اند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از گجت نیوز، شیائومی که به زودی شیائومی 15 را به عنوان پرچمدار جدید خود معرفی می کند، به تازگی از طراحی آن رونمایی کرده و اکنون ضمن اعلام ظرفیت باتری، نمونه تصاویری از نسخه پرو را به اشتراک گذاشته است. از این گوشی . مشخصات دوربین شیائومی […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از گجت نیوز، شیائومی که به زودی شیائومی 15 را به عنوان پرچمدار جدید خود معرفی می کند، به تازگی از طراحی آن رونمایی کرده و اکنون ضمن اعلام ظرفیت باتری، نمونه تصاویری از نسخه پرو را به اشتراک گذاشته است. از این گوشی .

مشخصات دوربین شیائومی 15 پرو و ​​نمونه تصاویر

در زیر نمونه تصاویر دوربین اصلی این گوشی پرچمدار چینی با دیافراگم f/1.44 و فاصله کانونی 35 میلی متر، دوربین تله فوتو با گشودگی دیافراگم f/2.0 و فاصله کانونی 60 میلی متر و دوربین پریسکوپی را مشاهده می کنید. دوربین تله فوتو با دیافراگم f/2.5 و فاصله کانونی 120 میلی متر. در گذشته، گزارش‌هایی وجود داشت مبنی بر اینکه شیائومی از سنسور 50 مگاپیکسلی IMX858 سونی برای دوربین تله‌فوتو پریسکوپ در گوشی رده بالای جدید خود مانند Xiaomi 14 Ultra استفاده خواهد کرد.

شیائومی 15 پرو از دوربین تله فوتو پریسکوپ با زوم اپتیکال 5 برابر استفاده می کند. شیائومی همچنین اشاره کرد که این گوشی از لنز نوری پرسرعت قدرتمندتری نسبت به لایکا و پلت فرم محاسباتی AISP 2.0 شیائومی برای عکاسی برخوردار است.

وظیفه تامین برق نسخه پرو شیائومی 15 توسط یک باتری 6100 میلی آمپر ساعتی انجام می شود در حالی که سال گذشته باتری 4880 میلی آمپر ساعتی برای این مدل در نظر گرفته شده بود. شیائومی 15 با افزایش 790 میلی آمپر ساعتی نسبت به گذشته به باتری 5400 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. با وجود این، تغییر محسوسی در اندازه باتری ها ایجاد نشده و ظرفیت آنها با کوچکترین افزایش ابعاد افزایش یافته است.

این عکس ها با دوربین/عکس شیائومی 15 پرو گرفته شده اند

چگالی انرژی باتری شیائومی 850 وات ساعت بر لیتر است که رکورد جدیدی برای این غول فناوری چینی است. عمر باتری نسخه استاندارد 23 درصد افزایش یافته و باتری نسخه پرو نیز 38 درصد بیشتر از قبل دوام می آورد.

سری 15 شیائومی سه شنبه هفته آینده رسما معرفی خواهد شد.

۲۲۷۲۲۷

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=411728

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.