افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

این عملیات باید با حملات جدید تکمیل شود و خواهد بود.

  • کد خبر : 182340
این عملیات باید با حملات جدید تکمیل شود و خواهد بود.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir): محمدباقر قالیباف مشاور رئیس مجلس درباره حملات موشکی اخیر ایران می گوید: عملیات قهرمانانه 26 و 27 باید با ضربات بیشتر تکمیل شود تا معادله بازدارندگی ایجاد شود و خواهد شد. به گزارش «انتخاب»، مهدی محمدی مشاور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در شبکه اجتماعی اقتدار کشور نوشت. شهرت، آبرو. عملیات […]

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir):

محمدباقر قالیباف مشاور رئیس مجلس درباره حملات موشکی اخیر ایران می گوید: عملیات قهرمانانه 26 و 27 باید با ضربات بیشتر تکمیل شود تا معادله بازدارندگی ایجاد شود و خواهد شد.

به گزارش «انتخاب»، مهدی محمدی مشاور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در شبکه اجتماعی اقتدار کشور نوشت. شهرت، آبرو. عملیات قهرمانانه 26 و 27 دسامبر باید با حملات بیشتر برای ایجاد معادله بازدارندگی تکمیل شود. البته این مسیر هزینه هایی معادل سود در میان مدت نیز دارد.

لازم به ذکر است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد ششم دی ماه با شلیک موشک بالستیک به سمت اربیل در کردستان عراق و مناطقی از سوریه عملیات نظامی انجام داد. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این خصوص اعلام کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به جنایات اخیر گروهک های تروریستی در شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان عزیزمان در کرمان و راسک، محل ملاقات فرماندهان را شناسایی کرد. و عناصر اصلی مرتبط با عملیات تروریستی اخیر به ویژه داعش در سرزمین های اشغالی سوریه و با شلیک یک سری موشک های بالستیک آنها را منهدم کردند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین اعلام کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به شرارت های اخیر رژیم صهیونیستی با به شهادت رساندن فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت، با اشرافیت و تسلط اطلاعاتی خود بر مقر و ستاد فرماندهی و … تحرکات این رژیم در منطقه، با شلیک موشک های بالستیک، یکی از مقرهای اصلی «جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در اقلیم کردستان عراق آن را هدف قرار داده و منهدم کرد».

همچنین یک روز بعد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حمله موشکی و پهپادی دیگری به خاک پاکستان، دو مقر مهم گروهک تروریستی جیش العدل را منهدم کرد. پاکستان در واکنش به این حمله حملاتی را به سراوان در سیستان و بلوچستان انجام داد و مدعی شد که در جریان این عملیات چندین تروریست کشته شدند. مرحمتی معاون استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سه پهپاد ساعت چهار بامداد به یکی از روستاهای مرزی ایران در سراوان حمله کردند. وی افزود: در این حمله 4 خانه تخریب و 10 نفر کشته شدند که همگی پاکستانی بودند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=182340

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.