افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
2

این عروس نصف جهیزیه را همان موقع می گرفت!

  • کد خبر : 139292
این عروس نصف جهیزیه را همان موقع می گرفت!

به گزارش رکنا، صفحه اینستاگرام دادگستری ابوظبی ماجرای کلاهبرداری جدی است. قربانیان او منتشر کرد آنها جویندگان همسر بودند. روزنامه اماراتی البیان با استناد به این صفحه نوشت که با روش جدید کلاهبرداری الکترونیکی، کلاهبرداران تمام سناریوها را برای قربانی تکمیل و اجرا می کنند. این عروس نیمی از مهریه را از اول گرفت. در […]

به گزارش رکنا، صفحه اینستاگرام دادگستری ابوظبی ماجرای کلاهبرداری جدی است. قربانیان او منتشر کرد آنها جویندگان همسر بودند.

روزنامه اماراتی البیان با استناد به این صفحه نوشت که با روش جدید کلاهبرداری الکترونیکی، کلاهبرداران تمام سناریوها را برای قربانی تکمیل و اجرا می کنند.

این عروس نیمی از مهریه را از اول گرفت.

در این سناریو فردی از طریق شبکه‌های اجتماعی به فردی که به دنبال همسر می‌گردید، دوست دختری را پیشنهاد و معرفی می‌کرد، پس از خواستگار کاذب، نوبت به عروس کاذب می‌رسید که با فرد مورد نظر آشنا و آشنا می‌شد. و سپس داماد کاذب وارد میدان می شد تا اینکه بعداً پس از گرفتن بخشی از جهیزیه و دادن آن به عروس، با آن دو ازدواج می کرد، غافل از اینکه بعد از آن داماد دیگر عروس را نخواهد دید.

به گفته برخی از قربانیان، عروس در اولین جلسه طوری حاضر می شد که نمی توانستند نه بگویند، اما عروس برای اطمینان از جدی بودن طرف مقابل، در جلسه اول شرط می کرد که بخشی از جهیزیه را دریافت کند. در مورد این ازدواج، سپس با عاقد (باطل) برای صدور صیغه تماس گرفتند و فرد متقاضی در این حالت چاره ای جز تسلیم نداشت.

اما روزهای بعد خبری از عروس نیست. خواستگار یا جشن راه اندازی نامزد نبود و داماد با تلفن های همراه خاموشش بود و آن وقت بود که فهمیدی چه لباسی پوشیده است.

به گفته اداره قضایی ابوظبی، افراد مذکور با تلاش نیروهای امنیتی دستگیر و به جرم خود اعتراف کردند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=139292

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.