افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

این صدا رقت انگیز است!

  • کد خبر : 369160
این صدا رقت انگیز است!

ایرانی بود سروش بامداد – رضا رئیسی تحلیلگر سیاسی نوشت که به طور اتفاقی پخش نشست خبری رئیس جمهور را در شبکه خبر 2 تماشا کرده و متوجه شده است که نام روزنامه نگار روزنامه همامیهن و کل قسمت اول سخنان روزنامه نگار معروف درباره گشت جهت یابی و رئیس جمهور. پاسخ سانسور شد این […]

ایرانی بود سروش بامداد – رضا رئیسی تحلیلگر سیاسی نوشت که به طور اتفاقی پخش نشست خبری رئیس جمهور را در شبکه خبر 2 تماشا کرده و متوجه شده است که نام روزنامه نگار روزنامه همامیهن و کل قسمت اول سخنان روزنامه نگار معروف درباره گشت جهت یابی و رئیس جمهور. پاسخ سانسور شد

این مصاحبه ای است که همه دیده اند و اتفاقاً این قسمت ها در شبکه های اجتماعی بسیار بیشتر است.

صدا و سیما واقعاً رقت انگیز است زیرا رفتاری از خود نشان می دهد که نشان دهنده نارضایتی آنها از انتخاب و پیروزی پزشکان و مخالفت آنها با افکار عمومی است.

به همین دلیل می توان به سه نکته اشاره کرد: اولاً اگر معاون سیاسی جدید (همان مجری مصاحبه با حسن روحانی در سال 1391 که مورد انتقاد و تمسخر ایشان قرار گرفت) به جز تغییرات ظاهری برای انطباق با چهره های مدیران اداری برای این موضوع چاره ای اندیشیده است؟

دوم این است که تصور کنید یک روزنامه نگار پرونده یا ادعایی را در مورد یک بانک یا شرکت مطرح کرده است. آیا آن بانک یا شرکت در موقعیت پاسخگویی نبود؟ پس چرا صدایی از جایی که مسئول گشت ارشاد است درنیامد؟

اگر شرارت ارشاد گشت که به تعبیر رئیس جمهور مزاحم بود کم شده، چه چیزی صدا و سیما را نگران کرده است؟ نگران انتقاد از موجودی هستید که یکی نیست؟ چون خودشان مدعی هستند که دیگر وجود ندارد! اگر این چنین است یا باید باشد، چرا خودشان واکنشی نشان نمی دهند؟ مگر رئیس جمهور و متولی و سخنگو ندارند؟ چرا کاسه از خاکستر وسط رادیو و تلویزیون داغتر است؟ آیا آنها نباید در یک صفحه باشند؟

ثالثاً، بهترین برنامه معاونت اطلاع رسانی ریاست جمهوری این بود که انجام جلسه را به یک خبرنگار و نه مجری تلویزیون بسپارد.

البته رئیس جمهور باید برای این صدا و سیما تدبیری بیندیشد چون مثل زمان روحانی اگر بخشی از صحبت های رئیس جمهور را دوست نداشته باشند پخش نمی کنند. البته این ضربه ای است به جمال برای کسانی که می خواستند سعید جلیلی رئیس جمهور شود و واقعیت را پذیرفته اند و او را توهین می کنند. زیرا برخی از افراد مانند نماینده کارشناس کعبی از پزشکان خواسته هایی دارند که با خواسته های رأی دهندگان مطابقت ندارد. مثلاً ابتدا از مردم توبه نامه بگیرند و بعد به آنها پست بدهند، در حالی که آقای رئیس جمهور چندین بار گفته است که من را هم به خاطر عدم التزام به اسلام رد صلاحیت کرده ام.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=369160

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.