افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

این سه ماهه دوباره رکورد را شکست/ رکورد را در اکتبر شکست و در نوامبر ادامه داد

  • کد خبر : 408318
این سه ماهه دوباره رکورد را شکست/ رکورد را در اکتبر شکست و در نوامبر ادامه داد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در ساعات پایانی روز چهارشنبه قیمت هر ربع سکه بهار آزادی به بیش از 19 میلیون و 300 هزار تومان افزایش یافت و رکورد بزرگی را شکست. این اتفاق در حالی رخ داده است که با توجه به گسترش دامنه جنگ در خاورمیانه، در ماه اکتبر قیمت طلا در بازارهای جهانی […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در ساعات پایانی روز چهارشنبه قیمت هر ربع سکه بهار آزادی به بیش از 19 میلیون و 300 هزار تومان افزایش یافت و رکورد بزرگی را شکست. این اتفاق در حالی رخ داده است که با توجه به گسترش دامنه جنگ در خاورمیانه، در ماه اکتبر قیمت طلا در بازارهای جهانی افزایش بی سابقه ای را تجربه کرده است به طوری که هر اونس طلا به بیش از 2730 دلار رسید.

بیشتر بخوانید:

این در حالی است که در پایان روز دوم آبان ماه، ربع سکه با قیمت 19 میلیون و 300 هزار تومان فروخته شد که در اسفند 1402 در محدوده 13 میلیون تومان قرار داشت و با وجود افزایش قیمت در سال جاری، در آخرین روز تابستان نرخ هر ارز 15 بود یک میلیون و 900 هزار تومان. به عبارت دیگر، ارزها در هر سه ماهه بیش از 20 درصد گران شده اند.

قیمت ربع سکه از ابتدای مهرماه تا هفتم ماه جاری به طور مستمر و مستمر افزایش یافت، به طوری که تنها یک هفته پس از اولین ماه پاییز، هر ربع سکه با قیمت 17 میلیون و 17 میلیون و 700 هزار تومان به خریداران و فروشندگان عرضه شد. 500 هزار تومان.

پس از توقفی چند روزه، در 21 مهرماه دومین رکورد قیمت ربع سکه به قیمت 17 میلیون و 700 هزار تومان رسید. در ادامه در پانزدهم آبان ماه مجدداً رکورد از نظر قیمت شکسته شد و هر ربع سکه با قیمت 18 میلیون تومان به دست متقاضیان رسید.

این نوسانات ادامه داشت تا اینکه در 7 مهرماه برای اولین بار ارزش هر سه ماهه به بیش از 19 میلیون تومان رسید به طوری که برای اولین بار یک چهارم وارد کانال 19 تا 20 میلیون شد. 30 مهرماه، ارز با رسیدن به قیمت 19 میلیون و 200 هزار تومان، رکورد زد و با وقفه ای یک روزه، قیمت روز چهارشنبه با عبور از 19 میلیون و 300 هزار تومان، بار دیگر بالاترین قیمت را در ایران تجربه کرد.

۲۲۳۲۲۹

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408318

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.