افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
0

این سه جزیره بدون شک متعلق به کشور ماست! / اعلام عضویت در کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس!

  • کد خبر : 403577
این سه جزیره بدون شک متعلق به کشور ماست! / اعلام عضویت در کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس!

به گزارش خبرنگار پارلمانی رکنا، نماینده مردم بم در مجلس دوازدهم اظهار کرد: همکاری اتحادیه اروپا با چرندیات برخی کشورهای عربی از نظر بین المللی هیچ تاثیری بر حاکمیت ایران ندارد. این سه جزیره ایران (تنب بزرگ، تنب صغیر و ابوموسی اشعری) سالهاست که در اختیار ما بوده و آنچه کشورهای اروپایی در ارتباط با […]

به گزارش خبرنگار پارلمانی رکنا، نماینده مردم بم در مجلس دوازدهم اظهار کرد: همکاری اتحادیه اروپا با چرندیات برخی کشورهای عربی از نظر بین المللی هیچ تاثیری بر حاکمیت ایران ندارد. این سه جزیره ایران (تنب بزرگ، تنب صغیر و ابوموسی اشعری) سالهاست که در اختیار ما بوده و آنچه کشورهای اروپایی در ارتباط با برخی کشورهای عربی گفته اند از روی ناآگاهی و عدم آگاهی بوده است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در صورت لزوم مدارک ایران در محاکم بین المللی ارائه می شود؟، اظهار داشت: اسناد و مدارک حاکمیتی ما کامل، مستحکم و بی عیب و نقص است. اما بحث مراجعه به دادگاه های بین المللی نیست زیرا دلیلی برای اثبات حق با ما نداریم. این حق کاملاً مشهود و صادق است.

غضنفرآبادی افزود: ما دادگاهی برای کشور خودمان را قبول نداریم. این جزایر سالهاست که متعلق به ماست، اما دادگاه های سیاسی بین المللی یک کاری انجام می دهند.

این عضو کمیسیون قضایی و حقوقی شورای اسلامی تاکید کرد: امروز شاهد بی کفایتی سازمان ها و دادگاه های بین المللی هستیم و دیدیم که این سیاست های اقداماتی است که هیچ اقدامی در قبال ظلم به مردم مظلوم انجام نداده است. از حلقه. به همین دلیل دادگاه های بین المللی عرب محلی ندارند.

وی یادآور شد: اتحادیه اروپا نباید در دام چرندیات محض گرفتار شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=403577

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.