افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

این سریال رکورد جدیدی از غم شد!

  • کد خبر : 353096
این سریال رکورد جدیدی از غم شد!

تلویزیون سریالی به نام «توبی» دارد. ساخته سعید سلطانی کارگردان سریال معروف «ستایش» است. وجه مشترک هر دو اثر تنها نام زن و قرار گرفتن یک خانم در مرکز درام نیست. بلکه حجم غم و نوحه آنها نیز شبیه یکدیگر است. به گزارش اسمارتک نیوز، تلویزیون سریالی به نام «توبی» دارد. ساخته سعید سلطانی کارگردان […]







تلویزیون سریالی به نام «توبی» دارد. ساخته سعید سلطانی کارگردان سریال معروف «ستایش» است. وجه مشترک هر دو اثر تنها نام زن و قرار گرفتن یک خانم در مرکز درام نیست. بلکه حجم غم و نوحه آنها نیز شبیه یکدیگر است.



به گزارش اسمارتک نیوز، تلویزیون سریالی به نام «توبی» دارد. ساخته سعید سلطانی کارگردان سریال معروف «ستایش» است. وجه مشترک هر دو اثر تنها نام زن و قرار گرفتن یک خانم در مرکز درام نیست. بلکه حجم غم و نوحه آنها نیز شبیه یکدیگر است.

تاکنون بیست و هفت قسمت از «طوبی» از شبکه یک پخش شده است. سریال شروع ضعیفی داشت و داستان آبکی بود. یک خانواده شاد در دهه 50 در کنار هم خوشبخت بودند، که ناگهان پدر (هومن برق) دچار گرفتگی شد و سرانجام درگذشت. همسر و سه دخترش مانده بودند که چه کنند.

طوبی خانم (شبنم قربانی) فخرالدین (امین زندگانی) را سرزنش کرد اما وقتی از حسن نیت او مطلع شد با او ازدواج کرد. در این بین مادر و خواهران طوبی آواره شده بودند و با اندوه زندگی می کردند. طوبی در عراق ازدواج کرد و دو فرزند دارد. فکر کردیم مادرش سکته کرده و پیش همسر مرحومش رفته است.

طوبی با دیدن جای خالی مادرش اشک ریخت و کارگردان هم دل تماشاگران را خون کرد. او به همراه همسر، خواهر و فرزندان خردسالش در حال بازگشت به عراق بود که توسط ماموران ایرانی دستگیر شدند. در جریان تعقیب و گریز یکی از بچه ها به داخل رودخانه پرتاب شد و می دانید که تماشای این صحنه چقدر دردناک است.

پخش سریال طوبی همچنان ادامه دارد و دل های بسیاری از مصائب این بانو مملو از خون است. احتمالا مدیران تلویزیون هم به خود می بالند که توانسته اند با یک سریال بر غم و درد مردم ساده لوح بیفزایند.

می گویند «توبی» سریالی است که کم بیننده ندارد. خوب خدا را شکر! همچنین از قسمت اول آن را دنبال می کنیم. چون این کار ماست. اما به راحتی می توان گفت: «طوبی» سریالی ضعیف و پر از ایرادات ساختاری و روایی است. غم و اعصاب خرد در جای خود.

منبع: مجله تی وی بان




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=353096

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.