افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

این زن 5 عضو اضافی در بدنش دارد/عکس

  • کد خبر : 412788
این زن 5 عضو اضافی در بدنش دارد/عکس

زنی که پس از احساس درد شدید قلبی به بیمارستان مراجعه کرده بود، پس از آزمایش های متعدد متوجه شد که 5 عضو اضافی در بدن خود دارد. به گزارش صبحانه، زنی که پس از دل درد شدید به بیمارستان مراجعه کرده بود، پس از آزمایش های متعدد متوجه شد که 5 عضو اضافی در […]







زنی که پس از احساس درد شدید قلبی به بیمارستان مراجعه کرده بود، پس از آزمایش های متعدد متوجه شد که 5 عضو اضافی در بدن خود دارد.



به گزارش صبحانه، زنی که پس از دل درد شدید به بیمارستان مراجعه کرده بود، پس از آزمایش های متعدد متوجه شد که 5 عضو اضافی در بدن خود دارد.

خانمی با دل درد شدید و خونریزی به بیمارستان مراجعه کرد و در آنجا آزمایش های مختلفی برای شناسایی منشا درد از وی انجام شد.

“مل پلاکانیکا” از آدلاید استرالیا گفت که پزشکان ابتدا در حین اسکن توده ای را در رحم او مشاهده کردند و بلافاصله فکر کردند که این تومور است. علاوه بر این، پلاکانیکا در سن 30 سالگی یائسگی زودرس داشت.

سپس پزشکان برای تشخیص دقیق تر اسکن لاپاراسکوپی انجام دادند. در این نوع اسکن، برش های کوچکی در شکم ایجاد می شود و جراح با قرار دادن دوربین در داخل شکم، تصویر دقیقی می گیرد.

بدن

در لاپاراسکوپی مشخص شد که این خانم 31 ساله دو واژن دارد. در واقع او دو رحم، چهار تخمدان، دو دهانه رحم و حتی یک کلیه اضافی دارد. هیچ یک از این اندام های اضافی با استفاده از اسکن تشخیص داده نشدند. به همین دلیل پلاکانیکا تا به حال از وجود آنها بی خبر بود.

پلاکانیکا گفت: «از داشتن این اندام های اضافی بسیار شگفت زده شدم. به نظر می رسد قرار بود من یک دوقلو باشم و جایی در رشدم روح خودم را در بدنم جذب کردم.

از زمانی که پلاکانیکا متوجه اندام های اضافی خود شد، چندین عمل جراحی برای برداشتن یکی از رحم ها و دو تخمدان خود انجام داد و اکنون دارای دهانه رحم است. البته خونریزی شدید او به دلیل آندومتریوز بود. در این بیماری غدد آندومتر و استرومای رحم در خارج از پوشش داخلی و پوشش داخلی رحم و عضله رحم رشد می کنند و عوارضی مانند خونریزی و دل درد شدید ایجاد می کنند.

منبع: خبرآنلاین




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412788

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.