افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

این زن می خواست نماینده مجلس شود به رمل رفت و طلسم شد.

  • کد خبر : 411229
این زن می خواست نماینده مجلس شود به رمل رفت و طلسم شد.

به گزارش رکنا، اوایل امسال زن جوانی در تماس با پلیس و مفقود شدن همسرش گفت: همسرم در خرید و فروش خودرو و اجناس گران قیمت فعالیت می کند اما از دیروز صبح مفقود شده است. پس از شکایت زن جوان، تحقیقات برای یافتن همسرش آغاز شد و کارآگاهان متوجه شدند که این زوج جوان […]

به گزارش رکنا، اوایل امسال زن جوانی در تماس با پلیس و مفقود شدن همسرش گفت: همسرم در خرید و فروش خودرو و اجناس گران قیمت فعالیت می کند اما از دیروز صبح مفقود شده است.

پس از شکایت زن جوان، تحقیقات برای یافتن همسرش آغاز شد و کارآگاهان متوجه شدند که این زوج جوان با هم اختلاف و درگیری دارند اما با گذشت 8 ماه از این ماجرا، اثری از مرد گمشده پیدا نشد. در حالی که تحقیقات این پرونده ادامه داشت، دستور بازداشت همسر این مرد صادر شد اما وی همچنان منکر اطلاع از سرنوشت همسرش بود تا اینکه کارآگاهان متوجه ارتباط زن جوان با دو برادر رمال شدند.

با توجه به اینکه در این مدت هیچ گونه تراکنش مالی با حساب های افراد غایب انجام نشده است، فرضیه قتل او قدرت یافت؛ بنابراین دستور بازداشت دو برادر رمال نیز صادر شد. یکی از آنها در مورد رابطه اش با زن جوان گفت: این زن سال ها مشتری من است، او فردی خرافاتی است و برای همه چیز دنبال جادو و جادو می گشت.

چند سال پیش پیش من آمد و به من گفت که می‌خواهم نماینده مجلس شوم و از من خواست کاری کنم که انتخاب شود. من هم یک نسخه از رمالی برایش نوشتم و پول قبول کردم، اما او توانست. انتخاب نمی شود و نزد من آمد و اعتراض کرد چون می دانستم با شوهرش اختلاف دارد به او گفتم زنش او را طلسم کرده تا موفق نشود. به او گفتم برای باطل شدن طلسم باید طلاق بگیری، اما او گفت پول خوبی به ما می دهد تا شوهرش را بکشیم. ما از شنیدن این حرف ترسیدیم و گفتیم این کار ما نیست، باید یک قاتل استخدام کنیم.

با توجه به اظهارات مرد رمل و برادرش، فرضیه قتل مرد جوان توسط همسرش قوت گرفت. به همین دلیل زن جوان مجددا مورد بازجویی قرار گرفت اما وی ادعای مرد رمال و قتل شوهرش را رد کرد. بنابراین تحقیقات برای کشف این پرونده ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=411229

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.