افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
1

این زن زیبا 6 شوهر داشت و 10 بار زایمان کرد! / جذاب ترین مادر دنیا نام مستعار اوست!

  • کد خبر : 254153
این زن زیبا 6 شوهر داشت و 10 بار زایمان کرد!  / جذاب ترین مادر دنیا نام مستعار اوست!

این زن که فای نام دارد با اشتراک گذاری زندگی عجیب خود در تیک توک به شهرت رسید و هزاران فالوور دارد. یکی از کاربران تیک تاک این زن را با نیک کانن مقایسه کنید که 10 فرزند از 6 همسر مختلف دارد و در حال حاضر منتظر یازدهمین فرزندش است. اما قضیه کاملا برعکس […]

این زن که فای نام دارد با اشتراک گذاری زندگی عجیب خود در تیک توک به شهرت رسید و هزاران فالوور دارد.

یکی از کاربران تیک تاک این زن را با نیک کانن مقایسه کنید که 10 فرزند از 6 همسر مختلف دارد و در حال حاضر منتظر یازدهمین فرزندش است. اما قضیه کاملا برعکس است. تعدد زوجات در هیچ فرهنگی موجه نیست و نابخشودنی است. به نظر می رسد افرادی مثل خانم فای از مشکلات روحی رنج می برند و برای دیده شدن دست به هر کاری می زنند.

امروزه در شبکه های اجتماعی به کرات شاهد این نوع اخبار هستیم. این پلتفرم‌ها به افراد اجازه می‌دهند تا به صورت رایگان شهرت کسب کنند. اما وقتی هنر و تجربه خاصی وجود نداشته باشد، برخی افراد آن کارها را انجام می دهند.

این زن آمریکایی اغلب مجبور می شود از تصمیم خود برای بچه دار شدن توسط 8 مرد مختلف در برابر ترول های آنلاین دفاع کند. برخی گفته اند که برای فرزندان او متاسفند، در حالی که برخی دیگر از خود می پرسند که آیا او از برخی از پدرشان برای تامین مالی خود استفاده می کند. خانم فای با به اشتراک گذاری ویدئویی از اسناد ادعایی دادگاه که نشان می دهد او فقط 10 دلار درآمد دارد، به کاربران پاسخ داد.

وقتی کاربر دیگری از او پرسید که پدر بچه هایش را کجا پیدا می کند، پاسخ داد: اگر یک بیلبورد خالی دیدم آنجا تبلیغ می کنم. او همچنین در یک ویدیوی تیک توک گفت که می خواهد 19 فرزند دیگر داشته باشد. در ماه آگوست، این زن در ویدئویی که بیش از 2.9 میلیون بازدید داشت، درباره تصمیم خود برای بچه دار شدن با مردان مختلف صحبت کرد.

منبع: Phanigma

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=254153

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.