پدر کریمی وی متولد 8 تیر 1355 در تهران و فارغ التحصیل رشته ادبیات نمایشی در مقطع دانشگاهی است.

بیوگرافی پدرم کریمی.

پدرام کریمی متولد 8 تیر 1355 در تهران است.

پدر کریمی

پدر کریمی

مجری که از رادیو به تلویزیون رفت و با اجراهای متفاوت مخاطبان خاص خود را دارد. اندازه آن بیش از 190 سانتی متر است. شما در سال 1355 با برادرم وارد رادیو شدید، آن زمان رادیو جوان در این وادی تازه تاسیس شده بود. نویسنده و بسیاری از دوستانم که الان در عرصه بازیگری حضور دارند از دوره های ما در سال 76 بودند. کم کم شرایطی پیش آمد که در حال پخش قطعات اجرایی بودم و علاقه ام به این کار بیشتر شد. این روند در رادیو ایران، رادیو تهران و … ادامه یافت. وی با یاسمن شاه حسینی طراح گریم ازدواج کرده است.

پدر کریمی

یاسمن شاه حسینی: با هماهنگی سید جواد هاشمی برای دیدن دوستم شهرزاد کمال زاده به پشت صحنه دارا و ندار رفتم و آنجا دیدم پدرم برای طرحی که قرار بود اجرا کند گریم می کرد. او در آینه گریم این تصویر دو سال و نیم در ذهنم ماند تا اینکه در زمان فیلمبرداری خنده بازار که گریم آن من بودم، پدرم را دوباره آنجا دیدم و این احساس مرا برانگیخت. باعث شد مدام در مورد او کنجکاو شوم.

از یکی از دوستانم پرسیدم که آیا بازیگر است؟ گفت نه، یکی از نویسندگانی است که قرار است نقشه بازی داشته باشد تا اینکه متوجه شدم یکی از نویسندگان نمایشنامه است. اینگونه بود که با هم آشنا شدیم و در نهایت ازدواج کردیم.




آیا این خبر برای شما مفید بود؟