افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
4

این رنگ و طرح شال برای بهار و تابستان چیز دیگری است; از لوازم مد استفاده کنید

  • کد خبر : 20626
این رنگ و طرح شال برای بهار و تابستان چیز دیگری است;  از لوازم مد استفاده کنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز با فرا رسیدن فصل بهار همه خانم ها دوست دارند در مهمانی ها با لباس های جذاب و زیبا بدرخشند و جالب است بدانید یکی از اکسسوری های لازم برای این کار شال مناسب با استایل ماست. حتی می توان گفت شال و روسری جزء […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز با فرا رسیدن فصل بهار همه خانم ها دوست دارند در مهمانی ها با لباس های جذاب و زیبا بدرخشند و جالب است بدانید یکی از اکسسوری های لازم برای این کار شال مناسب با استایل ماست. حتی می توان گفت شال و روسری جزء مهمی از استایل زنان ایرانی است. در فصل بهار، شال های جذاب بهاره از ساده به آراسته و طرح دار جایگزین می شوند و جالب است بدانید که این مدل شال ها ترکیبی جذاب با طراحی فوق العاده هنرمندانه را برای شما به وجود می آورند. بنابراین دیگر شالی یکدست با رنگ های متضاد تکراری ندارید، بلکه با بازی با رنگ های مکمل و مشابه و نقش های منحصر به فرد، ظاهر خود را جذاب خواهید کرد. بنابراین اگر به دنبال شالی جذاب و رنگارنگ برای تیپ بهاری خود هستید، پیشنهاد می کنیم به سراغ شال طرح دار بروید زیرا این شال ها استایل ساده شما را وارد استایل بهاری می کنند.

در انتخاب شال های رنگی یا طرح دار به یاد داشته باشید که رنگ غالب شال شما باید با رنگ مدل کت شما هماهنگ باشد. به عنوان مثال، اگر شال صورتی انتخاب کرده اید، بهتر است از روکش خاکستری استفاده کنید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با انواع شال های طرح دار و بهاره آشنا شوید.

انواع شال های طرح دار

شال گل بهاری را فراموش نکنید

یکی از بهترین گزینه ها برای فصل بهار، شال گلدار است، زیرا این شال ها همه را به یاد گل های بهاری می اندازد. پیشنهاد می کنیم شال گلی با زمینه صورتی انتخاب کنید زیرا رنگ صورتی در کنار گل های بهاری بسیار زیبا و آرامش بخش است; استفاده از این رنگ در لباس در کنار خاکستری روشن ترکیبی خیره کننده ایجاد می کند. پس اگر به دنبال یک شال زیبا و زنانه برای استایل بهاری خود هستید، هرگز سراغ شال های ساده و مفصل نروید زیرا این شال ها می توانند شیک و زیبا به نظر برسند اما بیشتر برای استایل های رسمی یا رسمی مناسب هستند. رنگ ها

انواع شال های طرح دار

انواع شال های طرح دار

روسری آبرنگ بپوشید؛ بهاری رنگارنگ و شاد.

اگر بخواهیم به سراغ ترندهای سال برویم باید بگوییم که شال های آبرنگ یا همان شال های رنگی یکی از جدیدترین و زیباترین مدل های شال سال جدید است. برای انتخاب شال آبرنگ رنگ های سبز و آبی را به شما توصیه می کنیم زیرا این دو رنگ احساس انرژی و طراوت شما را افزایش می دهند و زیبایی استایل شما را چندین برابر می کنند. با استفاده از این رنگ ها می توانید درخشندگی و تاثیر مثبت را نیز در چشمان اطرافیان خود احساس کنید. البته برای فیکس شدن و انتخاب رنگ مانتو در کنار این مدل شال ها بهتر است از یکی از رنگ های غالب استفاده کنید.

انواع شال های طرح دار

انواع شال های طرح دار

حتما الگوهای پلنگی یا گورخری را امتحان کنید.

یکی از گزینه های افراد خاص برای خرید شال، طرح های برگرفته از پوست حیواناتی مانند مار، کروکودیل و ببر است. اما فراموش نکنید که آنها در دنیای مد قد کوتاه تری دارند و خیلی زود از چرخه مد بیرون می آیند. اما طرح پلنگی یا گورخری یکی از معدود طرح هایی است که می توانید در هر زمان از آن استفاده کنید و نگران شیک بودن یا نبودن آن نباشید. پس اگر می خواهید استایل مجلل خاصی را تجربه کنید و در عین حال شیک به نظر برسید، بهتر است شال پلنگی را انتخاب کنید.

انواع شال های طرح دار

انواع شال های طرح دار

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=20626

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.