افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
10

این دژاوو برای آرون راجرز (و طرفداران پکرز) است

  • کد خبر : 1334
این دژاوو برای آرون راجرز (و طرفداران پکرز) است

بعلاوه، اینکه آیا اودل بکهام جونیور به هیاهوی قرعه کشی و شکایت تبانی NFLPA در مورد قراردادهای کاملاً تضمین شده عمل خواهد کرد یا خیر. دوباره دژاوو در گرین بی است. خوانندگان همیشگی من می‌دانند که من یک دهه را برای پکرز کار کردم، و به خوبی به یاد دارم که در سال 2005 در […]


بعلاوه، اینکه آیا اودل بکهام جونیور به هیاهوی قرعه کشی و شکایت تبانی NFLPA در مورد قراردادهای کاملاً تضمین شده عمل خواهد کرد یا خیر.

دوباره دژاوو در گرین بی است.

خوانندگان همیشگی من می‌دانند که من یک دهه را برای پکرز کار کردم، و به خوبی به یاد دارم که در سال 2005 در اتاق پیش‌نویس خود نشسته بودم، زمانی که دور اول را از آرون راجرز انتخاب می‌کردیم، در حالی که هنوز برت فاور، کوارتر مدافع آینده تالار مشاهیر داشتیم که در یک بازی می‌کرد. سطح بالا.

پانزده سال بعد، تقریباً به همان روز، پکرز در دور اول کوارتربک جردن لاو را انتخاب کرد، در حالی که آنها هنوز کوارتربک آینده تالار مشاهیر، آرون راجرز، در سطح بالایی بازی می‌کردند.

شباهت های آغاز دو حرفه آنها در این هفته ادامه یافت.

در 29 نوامبر 2007، نزدیک به پایان فصل سوم شاگردی راجرز زیر نظر فاور، آرون پس از مصدومیت فاور، در شرایط فشار وارد بازی شد. این یک بازی خارج از خانه مقابل حریف NFC East (کاوبوی ها) بود که 10–1 بود. Packers در نهایت بازی را باخت.

در 27 نوامبر 2022، نزدیک به پایان فصل سوم شاگردی لاو زیر نظر راجرز، لاو پس از مصدومیت راجرز، در یک موقعیت فشار وارد بازی شد. این یک بازی خارج از خانه مقابل حریف NFC شرق (ایگلز) بود که 9–1 بود. Packers در نهایت بازی را باخت.

آیا پکرها ممکن است در آستانه انتقال از راجرز به عشق باشند؟

بیل استریچر/ورزش USA TODAY

تقارن آشکار است. در مورد بقیه داستان، طی شش ماه آینده خواهیم فهمید.

در پایان فصل 2007، هنگامی که فاور بازنشسته شد، کلیدهای پکرز را به راجرز دادیم (اگرچه بعداً بازنشسته شد)، و می دانیم که راجرز از آن زمان تا چه اندازه بزرگ بوده است.

در پایان فصل 2022، خوب، خواهیم دید. شاید به عنوان راجرز، لاو پس از سه سال انتظار به جایگاه اولیه صعود کند و راجرز نیز مانند فاور بازنشسته شود یا (همچنین مانند فاور) معامله شود. همه اینها در فوریه و مارس انجام می شود.

در حال حاضر، لحظات اولیه زندگی راجرز و لاو در مسیرهای موازی وحشتناکی ادامه دارد.

نام بیشتر از بازی

من آن را با پوشش رسانه ای نفسگیر از تعقیب اودل بکهام جونیور متوجه نمی شوم. اما، به نظر من، این یک شیفتگی به نام در بازی او است.

بکهام یک بازیکن ستاره در بزرگترین بازار کشور بود. با این حال، غول‌ها، علی‌رغم اینکه او را با تمدید 90 میلیون دلاری با پاداش 20 میلیون دلاری قرارداد امضا کردند، می‌خواستند او را ترک کنند. شش ماه پس از امضای آن قرارداد پنج ساله، آنها علیرغم تحمل 16 میلیون دلار سقف سرمایه (یکی از بالاترین اتهامات در آن زمان) او را به براون ها مبادله کردند. راجع بهش فکر کن: آنها بدون بکام و 16 میلیون دلار را به حضور بکهام در تیم ترجیح دادند.

براون ها که بعد از چند سال هر دو طرف خواستار طلاق بودند. با این حال، بر خلاف غول‌ها، که توانستند بسته‌ای تجاری شامل انتخاب دور اول به دست آورند، براون‌ها به سادگی او را کنار گذاشتند. آنها حتی نمی توانستند یا حتی نمی خواستند یک انتخاب مشروط دور هفتم برای بکهام را به صدا درآورند. هیچی، نادا، زیلچ. آنها او را قطع کردند و 30 میلیون دلار برنامه ریزی شده باقی مانده از قرارداد – 15 میلیون دلار برای سال 2022 و 15 میلیون دلار برای سال 23 – را به خاک تبدیل کردند.

بنابراین، دو تیم تصمیم گرفتند بدون بکهام – علیرغم پرداخت 16 میلیون دلاری (غول‌ها) و عدم پرداخت غرامت (براونز) – بهتر از آن‌ها با او بودند.

قسمت سال گذشته “اودل کجا امضا خواهد کرد؟” با رامز، یک حلقه سوپربول و یک ACL دیگر پاره شد. در مورد عاقبت امسال، بکهام در حال بازدید است و ظاهراً به زودی امضا خواهد کرد. نیز وجود دارد گزارش هایی مبنی بر اینکه بکام خواهان یک قرارداد 20 میلیون دلاری استبا پرداخت بیش از 1 میلیون دلار در هر بازی تا پایان فصل. شما هرگز نمی دانید که مالک جیوه ای مانند جری جونز ممکن است چه کاری انجام دهد، اما به این آرزو می گویم: موفق باشید با آن.

گوش کن، متوجه شدم: بکهام یک عامل “آن” دارد که تعداد کمی از بازیکنان NFL دارند، بیشتر شبیه یک ستاره NBA. اما این چیزی است که مدیران کل NFL به آن نگاه می‌کنند: (1) او توسط دو تیم که سرمایه‌گذاری‌های بزرگی روی او انجام داده‌اند، کنار گذاشته شده است. (2) او از هفته اول فوریه بازی نکرده است. (3) او در سه سال گذشته دچار دو پارگی ACL شده است. اوه، و او به دلیل اینکه در حالتی تغییر یافته بود، از یک پرواز اسکورت شد.

من از تماشای بازی او لذت می برم – زمانی که او یک بازیساز پویا بوده است – به اندازه دیگران. اما به نظرم می رسد که در حال حاضر، این نام بزرگتر، بسیار بزرگتر از بازی است.

آیا مالکان برای توقف معاملات کاملاً تضمین شده تبانی می کنند؟

این آخر هفته نشانه بازگشت دشان واتسون به یک رشته NFL است، البته در مقابل تگزاسی ها، بازگشتی که فکر می کردم NFL هرگز در سال 2022 اجازه نخواهد داد. زنان، داشتن واتسون به عنوان چهره براون ها پس از آنکه بیش از دوجین زن او را به آزار و اذیت و تجاوز جنسی متهم کردند، ظاهر خوبی نیست. با این حال، همانطور که همه ما می دانیم، به جای تعلیق یک ساله (یا بیشتر)، NFL با واتسون برای یک پنالتی 11 بازی توافق کرد و ما اینجا هستیم.

فراتر از اولین بازی در زمین، قرارداد واتسون بار دیگر در اخبار مطرح شد زیرا اتحادیه بازیکنان NFL شکایت تبانی علیه NFL ارائه کرد. تیم‌ها/مالکین به طور غیرقانونی قراردادهای تضمین شده بازیکنان را رد کرده‌اند از آنجایی که قرارداد پنج ساله و کاملا تضمینی واتسون در ماه مارس امضا شد.

همانطور که خوانندگان این فضا می‌دانند، من اغلب به این فکر کرده‌ام که آیا قرارداد واتسون یا مانند اکثر قراردادهای ورزشی، یک سابقه خواهد بود یا یک انحراف و دور از ذهن. تا کنون، پاسخ دومی بوده است: قراردادهای کوارتربک بعدی برای درک کار، کایلر موری و راسل ویلسون به ساختار سنتی تیم دوستانه تنها ضمانت‌های اولیه بازگشته است و سپس تمام ریسک را متوجه بازیکن می‌کند.

با این حال، برای اثبات یک مورد تبانی، NFLPA باید اقدام هماهنگ بین دو یا چند تیم، یا بین لیگ و یک تیم یا تیم‌ها را نشان دهد. آنها اکنون هر گونه پیامک، ایمیل یا سایر ارتباطات، از جمله مواردی که در جلسات لیگ، ممکن است چنین اقدام هماهنگی را پیشنهاد کرده باشد، جستجو خواهند کرد. و احساس من این است که مذاکره قرارداد لامار جکسون با کلاغ‌ها، یا فقدان آن، ممکن است محور این اتهامات باشد.

در مورد شانس موفقیت این پرونده، من در مورد آنهایی که در مورد پرونده تبانی ارائه شده توسط کالین کپرنیک، که در نهایت حل و فصل شد، احساس مشابهی دارم.

آیا فکر می کنم اقدامات تیم ها/لیگ تبانی بوده/ هستند؟ خیر

آیا فکر می کنم اقدامات تیم ها/لیگ ها تنبیهی بوده/ هستند؟ آره.

در پرونده Kaepernick، مالکان Kaepernick را به دلیل دور کردن تمرکز تجارت از فوتبال “مجازات” می کردند. در این مورد، مالکان بازیکنانی را که پس از واتسون در مذاکرات قرارداد دنبال می‌شوند به خاطر جرات درخواست همان قراردادی که توسط جیمی هاسلم، مالک براونز به واتسون اعطا شده بود، مجازات می‌کنند. آنها در تمام طول راه به اسلام لعنت می‌فرستند تا آنچه را که می‌توانست (یا هنوز هم می‌توانست) در آینده پیش‌بینی کند، و اطمینان حاصل کنند که چنین نخواهد شد.

آآیا مالکان NFL در عدم ارائه قراردادهای مشابه واتسون تبانی کردند؟ احتمالا نه.

آیا مالکان NFL به طور جداگانه هر کاری که می توانند انجام می دهند تا مطمئن شوند که قرارداد واتسون یک سابقه نیست بلکه یک امر دور از ذهن است؟ شاید.

پوشش NFL بیشتر:

• طرفداران Browns اکنون چه می کنند؟
• کیسه پستی: در بازگشت دشان واتسون چه چیزی در میدان انتظار می رود
• آموزش مجدد ترور لارنس در حال پرداخت سود است



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=1334

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.