افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

این دو محصول را در کیف آرایش خود داشته باشید!

  • کد خبر : 229846
این دو محصول را در کیف آرایش خود داشته باشید!

سبک زندگی مینیمالیستی یکی از سبک های پرطرفدار سال های اخیر است. سبکی که در آن تلاش برای کاهش مصرف گرایی و ایجاد زیبایی به حداقل ممکن است. این سبک به دنیای آرایش راه پیدا کرده و مدتی است که تاکید بیشتری بر زیبایی طبیعی و استفاده کمتر از لوازم آرایشی شده است. اگر شما […]

سبک زندگی مینیمالیستی یکی از سبک های پرطرفدار سال های اخیر است. سبکی که در آن تلاش برای کاهش مصرف گرایی و ایجاد زیبایی به حداقل ممکن است. این سبک به دنیای آرایش راه پیدا کرده و مدتی است که تاکید بیشتری بر زیبایی طبیعی و استفاده کمتر از لوازم آرایشی شده است. اگر شما هم از طرفداران این سبک هستید یا به دلایلی آن را دوست دارید، می توانید با استفاده از برخی لوازم آرایشی خود را تمیز و مرتب نگه دارید، با ما همراه باشید. در هر قسمت به شما خواهیم گفت که کدام دو محصول برای آرایش کدام قسمت از صورت شما لازم است.

عناوین مقاله را ببینید

دو محصول فوق العاده برای آرایش و سلامت پوست صورت.

برای حفظ سلامت پوست و در عین حال یکنواخت نشان دادن رنگ صورت می توانید از یکی استفاده کنید ضد آفتاب رنگی پوشیدن. این محصولات معمولا در سه طیف رنگی بژ، برنزی و معمولی هستند و شما می توانید رنگ محصول را بر اساس رنگ طبیعی پوست خود انتخاب کنید. معمولاً یک یا دو اسمارتک نیوز تفاوت رنگ با پوست طبیعی برای محصولاتی مانند ضد آفتاب های رنگی یا انواع کرم پودری کافی است. سعی کنید کرم ضد آفتاب مناسب پوست خود را انتخاب کنید. اگر پوست شما چرب و مستعد آکنه است، محصولات بدون چربی بهترین گزینه برای شما خواهند بود. در عین حال توجه داشته باشید که اگر کرم ضد آفتاب شما حاوی مرطوب کننده باشد، نیازی به حمل مرطوب کننده در کیف آرایش شما نیز نخواهد داشت.

محصول دوم رژگونه است، رنگی که با صورت شما سازگار شده و طراوت طبیعی به آن می بخشد. با توجه به نوع پوست خود می توانید رژگونه های مایع یا پودری را در اندازه های کوچک خریداری کنید و با خود حمل کنید. اطمینان حاصل کنید که بین رنگ رژگونه، ضد آفتاب و پوست شما هماهنگی وجود دارد.

دو محصول جذاب آرایش چشم

اگر قصد دارید تنها دو محصول آرایش چشم در کیف خود داشته باشید، از کانسیلر و ریمل غافل نشوید. یکی کانسیلر به راحتی می تواند تیرگی دور چشم را بپوشاند و پوست اطراف آن را صاف و یکدست نشان دهد. رنگ کانسیلر می‌تواند یک اسمارتک نیوز روشن‌تر از رنگ ضد آفتاب شما باشد یا می‌توانید همان طیف ضد آفتاب خود را انتخاب کنید. کانسیلرهای مدادی و مایع فضای بسیار کمی را اشغال می کنند و شما را از خرید مجدد آنها برای مدت طولانی باز می دارند.
• حالا که برجسته کردن چشم ها با کانسیلر مورد نظر را تمام کردید، خوب است که یک ریمل خوب را انتخاب کنید. ماسک حجم دهنده و لیفت کننده اگر این محصول به درستی انتخاب شود ظاهری جذاب به چشمان شما می دهد و دیگر نیازی به استفاده از سایه چشم و خط چشم نخواهید داشت.

دو محصول ضروری برای آرایش لب

مهم نیست چه ساعتی است، وقت آن است که لب هایتان را آرایش کنید. برای این بخش فقط دو محصول کافی است. یک رژ لب و خط لب مناسب. مواردی مانند پرایمر و مرطوب کننده ها از جمله محصولاتی هستند که می توانند از کیف آرایشی شما پاک شوند.
• سعی کنید رنگ رژ لب را بر اساس رنگ کلی آرایش خود انتخاب کنید و اگر قصد استفاده روزانه از آن را دارید، رنگ های روشن تری را انتخاب کنید. اگر دوست دارید لب هایتان حجم بیشتری داشته باشد، معمولا رنگ های روشن و رژ لب های مایع گزینه های خوبی برای این کار هستند. با این حال، گاهی اوقات یک رژ لب غنی مناسب برای زنده کردن کل صورت کافی است.
• خط لب را با توجه به رنگ رژ لب خود انتخاب کنید و سعی کنید تفاوت زیادی بین طیف این محصول و رژلب وجود نداشته باشد تا آرایش غیر طبیعی و زشت به نظر نرسد. می توانید به راحتی از انواع رژلب ها با رژ لب های مختلف مخصوصا رژ لب های جامد استفاده کنید و آرایشی تمیز و ظریف داشته باشید.

دو محصول کلی برای کل صورت

زیبایی پوست صورت شما به تنهایی تا حد زیادی زیبایی کلی شما را تضمین می کند، به همین دلیل استفاده از محصولات مختلف پوست و داشتن روتین بسیار مهم است. اگر قصد دارید فقط دو محصول را در کیف آرایش خود قرار دهید که برای کل صورت مناسب است، ترکیب برنده ضد آفتاب و کانسیلر را به شما پیشنهاد می کنیم.

بهترین مارک کانسیلر.

• یک کرم ضد آفتاب با رنگ مناسب، مانند کرم بی بی یا کرم پودر، پوست شما را صاف و یکدست می کند و زیبایی و در عین حال سلامتی شما را تضمین می کند. اگر این محصول به درستی و از برند مناسب انتخاب شود، استفاده از پرایمر، پنکیک و فیکساتور را بی نیاز می کند.
• علاوه بر ضد آفتاب، داشتن کانسیلر مناسب کاملاً ضروری است. از این محصول می توانید برای پوشاندن تیرگی دور چشم استفاده کنید. در غیر این صورت اگر دور چشم شما خیلی تیره است، تفاوت رنگ ضد آفتاب با پوست دور چشم جلوه جذابی ایجاد نمی کند و احتمالا این تیرگی را بیش از حد معمول نشان می دهد. امروزه کانسیلرهای زیادی در بازار وجود دارد که هر کدام طیف خاص خود را دارند، از مدل جامد تا مایع، با محصولات متنوعی که برای نیازهای مختلف طراحی شده اند. شما می توانید با توجه به نیاز خود به سراغ هر یک از این موارد رفته و گزینه مورد نیاز خود را خریداری کنید.

پیشنهاد مطالعه:>

نکات مهم در خرید لوازم آرایش.

اگر قصد خرید هر یک از لوازم آرایشی فوق اعم از رژ لب، کانسیلر، ریمل، ضد آفتاب و … را دارید خوب است به موارد زیر توجه کنید:
• امروزه برندهای تقلبی زیادی در بازار وجود دارد، اطمینان حاصل کنید که خرید شما از یک فروشگاه معتبر انجام شده است که با دانستن اصل بودن محصولات آنها احساس راحتی می کنید.
• اگر آنلاین خرید می کنید، به دنبال فروشگاه هایی باشید که توضیحات کامل و عکس های واضحی از محصول ارائه می دهند. همچنین قسمت نظرات سایر کاربران را حتما مطالعه کنید. این بخش به شما کمک می کند تا محصول را بهتر بشناسید.
• اگر پوست حساسی دارید، حتما قبل از استفاده از محصولات آرایشی، تست آلرژی بدهید و مطمئن شوید که به محصولات خریداری شده حساسیت ندارید.
• اگر فضای محدودی دارید، به گزینه های سفر نگاه کنید. بسیاری از برندها نسخه های کوچک یا کوچک محصولات خود را با نام Travel Size عرضه می کنند که کوچکتر بوده و حجم کمتری دارند. کلینیک یکی از این برندهاست، مثلا ریمل مسافرتی آنها در سایزهای کوچک ساخته شده و فضای بسیار کمی را اشغال می کند.
• به ترکیبات هر محصول توجه کنید. سعی کنید محصولاتی را در کیف خود قرار دهید که فاقد مواد شیمیایی مضر مانند پارابن و سرب باشد. علاوه بر این، مارک هایی که روی حیوانات آزمایش نمی کنند نیز معمولاً به محیط زیست متعهد هستند و به حمایت شما نیاز دارند.
• به بهترین زمان استفاده از هر یک از محصولات قبلی که خریداری کرده اید توجه کنید. برخی از محصولات را می توان تا یک سال پس از بازکردن درب آنها استفاده کرد و برخی دیگر را می توان برای مدت زمان کوتاه تری استفاده کرد. در این میان، رژ لب های مایع و ریمل معمولا زمان کمتری برای استفاده از آن می گیرند.

به این پست امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=229846

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.