افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

این دختر 36 ساله جایگزین جنیفر لوپز شد/عکس

  • کد خبر : 342624
این دختر 36 ساله جایگزین جنیفر لوپز شد/عکس

بیش از یک هفته از درخواست طلاق جنیفر لوپز نمی گذرد که بن افلک 52 ساله در حال معاشرت با کیک کندی، یکی از اعضای خانواده مشهور کندی دیده شد. به گزارش صبح؛ بیش از یک هفته از درخواست طلاق جنیفر لوپز نمی گذرد که بن افلک 52 ساله در حال معاشرت با کیک کندی، […]







بیش از یک هفته از درخواست طلاق جنیفر لوپز نمی گذرد که بن افلک 52 ساله در حال معاشرت با کیک کندی، یکی از اعضای خانواده مشهور کندی دیده شد.



به گزارش صبح؛ بیش از یک هفته از درخواست طلاق جنیفر لوپز نمی گذرد که بن افلک 52 ساله در حال معاشرت با کیک کندی، یکی از اعضای خانواده مشهور کندی دیده شد.

کیک کندی، دختر رابرت اف کندی، نامزد مستقل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است که اخیرا کناره گیری کرده است. او در سال 1988 متولد شد و 36 سال سن دارد و نام او به افتخار عمه بزرگش، کاتلین کک اگنس کندی، خواهر جان اف کندی، رئیس جمهور فقید آمریکا، انتخاب شده است.

پسر

کندی

کیک از کودکی عاشق بن افلک بوده و برخی منابع تایید کرده اند که “کیکه همیشه بن افلک را دوست داشته است” اما تاکنون هیچ رابطه عاشقانه ای بین آنها تایید نشده است.

کیک در دانشگاه استنفورد تحصیل کرده و در رشته تاریخ و تئاتر تحصیل کرده است و نقش های کوچکی در سریال های تلویزیونی «Gossip Girl» و «The Newsroom» ایفا کرده است.

کانر کندی برادر ناتنی کیک نیز با تیلور سویفت، خواننده مشهور آمریکایی در ارتباط بود.

با وجود تمام گمانه زنی ها و شایعات، آغاز رابطه عاشقانه کیک کندی و بن افلک هنوز تایید نشده است. اما توجه رسانه ها به این دو نفر معطوف شده است تا ببینند آیا این روابط فقط یک دوستی ساده است یا آغاز یک داستان عاشقانه جدید؟ باید منتظر بمانیم و ببینیم در آینده چه می شود.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=342624

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.