افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

این خودرو کابوس قاچاقچیان است!

  • کد خبر : 374230
این خودرو کابوس قاچاقچیان است!

امیر مسعود عابدین_ خودروهای جدید و مدرن مجهز به دوربین، میکروفون و سایر حسگرهای پیشرفته هستند که آنها را هوشمندتر از همیشه می کند. آنها می توانند تصادفات قریب الوقوع را تشخیص دهند و از آن جلوگیری کنند، بدانند آیا برای رانندگی خیلی خسته هستید، نقاط کور شما را زیر نظر بگیرند و حتی یک […]

امیر مسعود عابدین_ خودروهای جدید و مدرن مجهز به دوربین، میکروفون و سایر حسگرهای پیشرفته هستند که آنها را هوشمندتر از همیشه می کند. آنها می توانند تصادفات قریب الوقوع را تشخیص دهند و از آن جلوگیری کنند، بدانند آیا برای رانندگی خیلی خسته هستید، نقاط کور شما را زیر نظر بگیرند و حتی یک روز به شما کمک کنند تا فروشندگان مواد مخدر را متوقف کنید. آن را هم دریافت کنید!

پتنت جدید فورد که در مارس 2023 ثبت شد و در 19 سپتامبر منتشر شد، یک سیستم شناسایی محموله ناشناخته و جمع آوری شواهد طراحی شده برای جلوگیری از حمل و نقل مواد مخدر را توصیف می کند. در واقع این امر می تواند عمدی یا ناخواسته اتفاق بیفتد و مشکلات زیادی برای مردم ایجاد کند. افرادی بوده اند که دستگیر و تحت پیگرد قانونی قرار گرفته اند اما بی گناه شناخته شده اند. بنابراین، این طرح به افرادی که ناآگاهانه مواد مخدر حمل می کنند کمک می کند و به افرادی که به دنبال فروشندگان مواد مخدر می گردند نیز سود خواهد برد. اما این سیستم چگونه کار می کند؟

سیستم فورد از چندین سنسور و دوربین برای بررسی وزن خودرو، گوش دادن به فعالیت های مشکوک و اسکن فرکانس های رادیویی ناشناخته برای جلوگیری از ارسال مواد مخدر استفاده می کند. اگر سیستم فعالیت غیرمعمولی را تشخیص دهد، مانند ماندن بیش از حد طولانی مدت شخصی به ماشین، می‌تواند دوربین‌ها را فعال کند، محیط اطراف را ضبط کند و ویدیو را به عنوان مدرک ذخیره کند. البته، این سیستم فقط یک پتنت است و فورد در حال حاضر قبل از برنامه ریزی برای پیاده سازی، از مالکیت معنوی آن محافظت می کند.

227322

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=374230

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.