افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 15 October , 2024
0

این خبر درباره ایرج خواجه امیری کذب بود

  • کد خبر : 397552
این خبر درباره ایرج خواجه امیری کذب بود

هر از چند گاهی انتشار شایعاتی مبنی بر وضعیت سلامتی «پهلان آواز ایران» که اکنون 92 ساله است خانواده او را نگران می کند و این در حالی است که این خواننده محبوب حالش خوب است و در بیمارستان بستری نیست. به گزارش صبحگاهی ، چند روزی است که شایعاتی مبنی بر درگذشت حسین خواجه […]







هر از چند گاهی انتشار شایعاتی مبنی بر وضعیت سلامتی «پهلان آواز ایران» که اکنون 92 ساله است خانواده او را نگران می کند و این در حالی است که این خواننده محبوب حالش خوب است و در بیمارستان بستری نیست.



به گزارش صبحگاهی ، چند روزی است که شایعاتی مبنی بر درگذشت حسین خواجه امیری معروف به «ایرج» در فضای مجازی دست به دست می شود و هر بار نگرانی هایی را ایجاد می کند و البته این بار هم دیری نپایید. نزدیکان «ایرج» این خبر را تکذیب کردند و حتی اعلام کردند کسانی که این گونه شایعات را منتشر می کنند باید پاسخگو باشند.

اگرچه این اولین بار نبود که چنین شایعه ای در مورد وضعیت سلامتی این هنرمند منتشر می شد. بلکه در پی این اخبار، پسرش این شایعات را تکذیب کرده بود.

به نظر می رسد با بالا رفتن سن هنرمندان محبوبی چون ایرج، عده ای بنا به علاقه شخصی یا دلایل دیگر دست به چنین شایعاتی می زنند و خانواده و طرفداران این افراد را ناراحت می کنند.

در همین راستا با عباس عظیمی (مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت) برای جویا شدن از خواجه امیری تماس گرفتیم. وی گفت: روز جمعه 29 مهرماه پس از انتشار شایعاتی مبنی بر فوت وی، وضعیت سلامتی استاد را پیگیری کردیم و خانواده وی به ما اطلاع دادند که حال وی خوب است و مشکلی ندارد و در بیمارستان بستری نیست.

منبع: ایسنا




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=397552

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.