افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

این حلقه هوشمند جدید یک مربی سلامت با هوش مصنوعی است

  • کد خبر : 298141
این حلقه هوشمند جدید یک مربی سلامت با هوش مصنوعی است

ExerRing جدیدترین حلقه هوشمندی است که به پلتفرم تامین مالی جمعی Kickstarter رسیده است. این شرکت قول داده است که از هوش مصنوعی و یادگیری عمیق استفاده کند تا به کاربران خود کمک کند تا از آنچه در مورد بدن و عملکرد خود ارائه می دهد حداکثر استفاده را ببرند. وقتی این حلقه هوشمند روی […]

ExerRing جدیدترین حلقه هوشمندی است که به پلتفرم تامین مالی جمعی Kickstarter رسیده است. این شرکت قول داده است که از هوش مصنوعی و یادگیری عمیق استفاده کند تا به کاربران خود کمک کند تا از آنچه در مورد بدن و عملکرد خود ارائه می دهد حداکثر استفاده را ببرند.

وقتی این حلقه هوشمند روی انگشت شما قرار می گیرد، همه چیز از ضربان قلب گرفته تا استرس، دمای بدن و خواب شما را ردیابی می کند. با این حال، چندین ویژگی غیر معمول نیز دارد که آن را از رقبای خود متمایز می کند.

حلقه هوشمند به برنامه Exerchain در تلفن شما متصل می شود و دارای یک مربی هوش مصنوعی برای کمک به شما در رسیدن به اهدافتان است. این نرم افزار نشان می دهد که چه زمانی باید ورزش کنید و شدت و کیفیت، به علاوه جزئیاتی در مورد نحوه مقابله با استرس و بهبود خواب را توصیه می کند.

با این حال، برخی از ویژگی‌های هوش مصنوعی، مانند برنامه‌های غذایی، تنها در صورتی باز می‌شوند که کمپین Kickstarter ExerRing از اهداف خاصی فراتر رود.

ExerRing روی سطح خود دارای کنترل های لمسی است که می توانید پخش موسیقی را در گوشی خود کنترل کرده و شاتر دوربین را فعال کنید. همچنین شامل یک ویژگی اعلان تبلیغات است، اما به نظر می رسد محدود به هشدارهای برنامه Exerchain است.

به علاوه، برخلاف اکثر حلقه‌های هوشمند، ExerRing به جای تیتانیوم از فولاد ضد زنگ ساخته شده است و دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است. وزن آن 4.5 گرم و باریک با ضخامت 2.3 میلی متر، نازک تر از برخی از مدل های حلقه Aura است.

تخمین زده می شود که باتری حلقه با شارژ کامل چهار تا شش روز دوام بیاورد و عملکردی مشابه حلقه دایره ای Slim دارد.

این انگشتر در سه رنگ مشکی، نقره ای و طلایی موجود است. حسگرهای داخل حلقه اطلاعات مربوط به ضربان قلب، دمای بدن، اکسیژن خون، تغییرات ضربان قلب و استرس استراحت را برمی‌گردانند.

قیمت های ExerRing متفاوت است، ارزان ترین آن 119 دلار است که بسته به ویژگی ها تا 139 دلار و 159 دلار افزایش می یابد. همچنین شایان ذکر است که یکی از اهداف توسعه “اشتراک مادام العمر” است که نشان می دهد نوعی مدل اشتراک بخشی از ExerRing برای کسانی خواهد بود که می توانند آن را خارج از Kickstarter خریداری کنند.

انتظار می رود ExerRing در سپتامبر 2024 وارد بازار شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=298141

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.