افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

این جوان ایرانی به دست اسرائیل به شهادت رسید/ به زبان های انگلیسی، عربی و آلمانی مسلط بود.

  • کد خبر : 187029
این جوان ایرانی به دست اسرائیل به شهادت رسید/ به زبان های انگلیسی، عربی و آلمانی مسلط بود.

روز شنبه 9 دی ماه 1402 رژیم صهیونیستی برای ساختن ساختمانی در خیابان المازه دمشق سوریه، چند مستشار ایرانی و چند شهروند سوری را به هلاکت رساند. حجت الله امامی معروف به حاج صادق، علی آقازاده، حسین محمدی، سعید کریمی و امین صمدی مستشاران ایرانی بودند که در این جنایت صهیونیست ها به شهادت رسیدند. […]

روز شنبه 9 دی ماه 1402 رژیم صهیونیستی برای ساختن ساختمانی در خیابان المازه دمشق سوریه، چند مستشار ایرانی و چند شهروند سوری را به هلاکت رساند.

حجت الله امامی معروف به حاج صادق، علی آقازاده، حسین محمدی، سعید کریمی و امین صمدی مستشاران ایرانی بودند که در این جنایت صهیونیست ها به شهادت رسیدند.

اما در میان اسامی که به عنوان دیگر شهدای این رویداد اعلام شد، نام جوانی به نام «عقیل فاضل بهزادیان» به چشم می خورد. جوانی که اطرافیان، آشنایان و مسئولانی که با او کار کرده اند، او را به عنوان نخبه ای بسیار با استعداد، باهوش، مومن و غیرعادی توصیف می کنند.

شهید بهزادیان که از پدری ایرانی و مادری لبنانی به دنیا آمد و سه دهه از عمر خود را در سوریه گذراند، از اولین افرادی بود که در زمان حمله تروریست ها به سوریه در سنین پایین و از ابتدا به عنوان یک مدافع به مقابله با آنها پرداخت. حرم از ابتدا به مستشاران ایرانی در مبارزه با تروریسم و ​​شبه نظامیان تکفیری پیوست.

جوانی خوش‌ظم و نخبه ایرانی، مسلط به زبان‌های انگلیسی، عربی و آلمانی و یکی از افراد شایسته در مبارزه با تروریسم، اکنون در هشتم رجب و دقیقاً در همان روزی که سال‌ها پیش پدرش را از دست داد. از وحشی‌ترین رژیم‌ها، یعنی اسرائیل، به فیض شهادت نائل شد و از عالم مادی به خانه زیبای ابدی رفت.

پدر شهید بهزادیان کارمند سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق بوده و اعضای این خانواده نیز خود را جزء امت اسلامی می دانند اما از نظر ملیت بیش از هر جای دیگری خود را ایرانی می دانند.

برخی از همکاران در وصف شهید بهزادیان تاکید می کنند که با وجود اینکه سه دهه از عمر خود را در سوریه گذرانده، همیشه عشق به ایران را در سینه خود داشته است.

۲۱۹۲۱۵

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=187029

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.