افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

این توالت عجیب از مدفوع کاربر عکس می گیرد!

  • کد خبر : 406193
این توالت عجیب از مدفوع کاربر عکس می گیرد!

دوربین های نصب شده در کنار کاسه توالت می توانند از مدفوع کاربر عکس بگیرند تا با کمک هوش مصنوعی مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرند و در مورد سلامتی کاربر بررسی کنند. به گزارش صبح، «ترون» یک استارت آپ مستقر در آستین آمریکا است. این استارت آپ دوربین هایی را می فروشد که به […]







دوربین های نصب شده در کنار کاسه توالت می توانند از مدفوع کاربر عکس بگیرند تا با کمک هوش مصنوعی مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرند و در مورد سلامتی کاربر بررسی کنند.



به گزارش صبح، «ترون» یک استارت آپ مستقر در آستین آمریکا است. این استارت آپ دوربین هایی را می فروشد که به کناره کاسه توالت متصل می شوند و از مدفوع کاربر عکس می گیرند. این سیستم از هوش مصنوعی برای بررسی مدفوع به عنوان راهی برای تعیین مواردی مانند سلامت روده و هیدراتاسیون استفاده می کند.

به گفته TechCrunch، ترون فناوری خود را “هوش مصنوعی روده” می نامد. به گفته این شرکت، هوش مصنوعی آن توسط پزشکان آموزش دیده است تا به کاربران کمک کند بفهمند مدفوع آنها در مورد سلامتی خود چه می گوید. پزشکان به دنبال علائم مختلف سلامتی هستند که در مواد زائد بدن یافت می شود. از جمله تغییرات ظریف در ادرار برای تعیین سطح هیدراتاسیون.

وقتی صحبت از دوربین های توالت می شود، نگرانی هایی وجود دارد. TechCrunch با Tron تماس گرفت تا ایده بهتری در مورد آنچه این شرکت برای مقابله با پرچم قرمز اجتناب ناپذیر امنیت و حریم خصوصی انجام می دهد بدست آورد.

در پاسخ به درخواست TechCrunch، این شرکت یک صفحه حفظ حریم خصوصی و امنیتی منتشر کرد که در آن برخی از این اقدامات به تفصیل توضیح داده شد. بدون شک سوالی که در بالای لیست وجود دارد این است که ترون دقیقا چه چیزی را ضبط می کند و چگونه از این فوتیج استفاده می کند.

ترون نوشت: ما فقط از محتویات کاسه توالت شما عکس می گیریم. هر گونه داده دیگر به ماموریت ما بی ربط است و می تواند توانایی ما را برای ارائه اطلاعات دقیق بهداشتی به خطر بیندازد. ما از فناوری تشخیص تصویر برای حذف خودکار تصاویر نامربوط استفاده می کنیم. این تضمین می کند که فقط داده های مربوط به توالت حفظ می شود.

کاربران می توانند درخواست دسترسی کامل به داده های خود را داشته باشند تا ببینند Tron چه چیزی را جمع آوری می کند. همچنین، شرکت در صورت درخواست کاربر، همه چیز را حذف خواهد کرد. تمام داده ها در سرورهای شرکت رمزگذاری شده است.

ترون افزود: ما به اطلاعات کاربران دسترسی نداریم. تیم ما فقط داده‌های ناشناس و جمع‌آوری‌شده را تجزیه و تحلیل می‌کند. این بدان معنی است که داده ها را نمی توان به کاربر آن ردیابی کرد.

منبع: بهترین ها




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406193

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.