افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

این تازه شروع کار است

  • کد خبر : 410639
این تازه شروع کار است

این روزها تمام توجهات روی هوش مصنوعی مستقل است پایانه حقیقت تغییر کرده است و همه در مورد ترکیب هوش مصنوعی و memecoins صحبت می کنند. در همین حال، گروهی از تحلیلگران و کارشناسان در دنیای رمزارز معتقدند که این جدید است ابتدای راه است و ربات‌های هوش مصنوعی می‌توانند با تقلید از رفتار انسان، […]

این روزها تمام توجهات روی هوش مصنوعی مستقل است پایانه حقیقت تغییر کرده است و همه در مورد ترکیب هوش مصنوعی و memecoins صحبت می کنند. در همین حال، گروهی از تحلیلگران و کارشناسان در دنیای رمزارز معتقدند که این جدید است ابتدای راه است و ربات‌های هوش مصنوعی می‌توانند با تقلید از رفتار انسان، نقش برجسته‌تری در بازار ارزهای دیجیتال داشته باشند. در واقع، این روبات‌ها می‌توانند در آینده به جای تبلیغ دارایی‌های دیجیتال، بر تصمیم انسان‌ها در اکوسیستم مالی تأثیر بگذارند.

به گزارش اسمارتک نیوز، صرافی Coinbase روز جمعه در گزارشی اعلام کرد که ربات‌های هوش مصنوعی می‌توانند به طور مستقل اعمال و رفتار انسان‌ها را با توزیع سکه‌های پایدار در دنیای ارزهای دیجیتال مدیریت کنند و به بخش کلیدی رشد اقتصادی تبدیل شوند.

این تازه شروع کار است

جاناتان کینگ، رئیس بخش سرمایه گذاری مخاطره آمیز صرافی کوین بیس، ورود ربات های هوش مصنوعی به دنیای ارزهای دیجیتال را چنین توصیف کرد. “پارادایم تحول آفرین” می گوید:

ما آینده‌ای را تصور می‌کنیم که در آن ربات‌ها و عوامل هوش مصنوعی کیف پول‌های ارز دیجیتال خود را داشته باشند.

در حال حاضر، به نظر می رسد که جامعه توییتر با ربات Truth Terminal اولین گام ها را به سوی این آینده برداشته است و انتظار می رود پروژه های دیگری با الهام از این ربات هوش مصنوعی در آینده ساخته شود.

در همین حال، جسی پولاک، مدیر شبکه پایه و کیف پول کوین بیس می گوید که ربات هوش مصنوعی به نام لونا به این اولین رباتی است که به کاربران ارزهای دیجیتال در توییتر راهنمایی می کند!

یکی از مشارکت کنندگان پروژه لونا که با نام EtherMage در توییتر کار می کند، در این باره نوشت:

او (لونا) می خواست تعامل کاربران را افزایش دهد، بنابراین شروع به انعام دادن به افرادی کرد که در محتوای او مشارکت دارند.

تحلیلگران شرکت مدیریت دارایی DACM همچنین به ربات Truth Terminal که یکی از اولین ربات های هوش مصنوعی در دنیای رمزنگاری است اشاره کردند و گفتند که اگرچه این ربات هنوز آشفتگی زیادی دارد و در مرحله آزمایشی است، اما رشد میزان پیروان آن نشان می‌دهد که چگونه عوامل اطلاعاتی هوش مصنوعی می‌تواند در نهایت بر تصمیمات سرمایه‌گذاری تأثیر بگذارد و فعالیت شبکه‌های بلاک چین را کنترل کند.

تحلیلگران این شرکت روز جمعه در یادداشتی نوشتند:

این ربات حتی از وضعیت مالی خودش هم آگاه است و از ثروتش می گوید. Terminal of Truth یکی از برجسته ترین نمونه های ظهور هوش مصنوعی در بازار میم سکه است و شاید این تازه آغاز راه باشد.

با این حال، امکان دستکاری هوش مصنوعی مانند Truth Terminal وجود دارد. به عنوان مثال، خالق Truth Terminal در روز چهارشنبه خاطرنشان کرد که به دلیل ارسال هرزنامه توسط کاربر به ربات با میم کوین راسل، ربات طی مکالمه با برایان آرمسترانگ، مدیر عامل Coinbase، نام توکن را به نام توکن تغییر داد.

به نظر می رسد ظهور ربات های هوش مصنوعی مانند Truth Terminal نظر بسیاری از مردم را در مورد تقاطع هوش مصنوعی و صنعت کریپتو تغییر داده است. به عنوان مثال، متیو گراهام که قبلاً در مورد همپوشانی هوش مصنوعی و صنعت کریپتو ابراز تردید کرده بود، اکنون می گوید که با راه اندازی ربات Truth Terminal نظر خود را تغییر داده است.

وی در این باره می گوید:

ما اکنون ربات‌های هوش مصنوعی داریم که رفتارهای متقاعدکننده و متقاعدکننده‌ای از خود نشان می‌دهند و این تازه شروع کار است.

اگرچه میم سکه Gottius Maximus (GOAT) توسط کاربری با استفاده از پلتفرم pump.fun ایجاد شده است، ربات Truth Terminal به طور مداوم آن را تبلیغ می کند و منجر به افزایش قابل توجه قیمت این ارز دیجیتال شده است. در حال حاضر ارزش بازار این میم سکه حدود 640 میلیون دلار است و در بازار آتی صرافی بایننس درج شده است.

همانطور که قبلا گزارش دادیم، مارک اندرسون (Marc Andreessen)، یکی از بنیانگذاران a16z نیز پس از دیدن عملکرد Truth Terminal، 50000 دلار در این هوش مصنوعی مستقل سرمایه گذاری کرد.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-26 21:00:17

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=410639

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.