افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

این بازیگر 7 روز بعد در سردخانه درگذشت و دوباره زنده شد! + عکس و بیوگرافی لادن جافه و همبازی اش نوید محمدزاده

  • کد خبر : 254624
این بازیگر 7 روز بعد در سردخانه درگذشت و دوباره زنده شد!  + عکس و بیوگرافی لادن جافه و همبازی اش نوید محمدزاده

لادن جافه وند بازیگر 69 ساله ایرانی است که پس از 25 سال اعتیاد به مواد مخدر بازیگر شد. داستان کامل زندگی او را بخوانید. خودرویی که راننده آن حالت عادی نداشت با لادن برخورد می کند، سرنشینان خودرو او را در آسمان آبی رها می کنند. برف روی بدن بی جانش جمع می شود. […]

لادن جافه وند بازیگر 69 ساله ایرانی است که پس از 25 سال اعتیاد به مواد مخدر بازیگر شد. داستان کامل زندگی او را بخوانید.

لادن جافه وند

لادن جافه وند

لادن جافه وند

لادن جافه وند

لادن جافه وند

خودرویی که راننده آن حالت عادی نداشت با لادن برخورد می کند، سرنشینان خودرو او را در آسمان آبی رها می کنند. برف روی بدن بی جانش جمع می شود.

لادن پس از 3 روز توسط پلیس کشف و به سردخانه منتقل شد. 4 روز بعد در حین انتقال برای دفن، پرونده او به طرز عجیبی گم می شود.

خواست خدا این بود که این پرونده از بین برود، بنابراین در فاصله زمانی که پرونده گم شد و جسد در فضای گرم اورژانس منتظر بود، ناگهان در حالی که کفن را می پیچید، به طرز عجیبی از جایش بلند شد.

پس از بازگشت او به زندگی، جمعیت به عنوان نعمت، کفن او را پاره کردند و روزنامه ها تیتر یک زن شدند: زنی پس از سفر هفت روزه به جهان دیگر به این دنیا بازگشت.

خدا می خواست به لادن زندگی جدیدی بدهد و او نور خدا را در خود احساس می کند. دل شکسته از سرنوشتی که در آن نقشی نداشت، تصمیم گرفت تغییر کند. او در این موسسه مجوز گرفت و به عنوان مشاور در آنجا ماندگار شد. زندگی عجیب لادن توجه دیگران را به خود جلب کرد و همین امر باعث شد تا او به یک برنامه تلویزیونی دعوت شود. او از سرنوشت خود، سختی هایی که متحمل شده، گفت که چگونه پس از مدت ها پسرش را پیدا کرد که در مسجد رها شده بود، اما پسرش در جوانی فوت می کند و دردی در دلش بر جای می گذارد.

از زمان اعدام برادر کوچکترش و مرگ خواهر خوابیده اش بر اثر سرما و ناپدید شدن برادرش. اما این برنامه باعث شد برادر گمشده اش را پیدا کند. کشف برادر نور در دل لادن امیدوار شد اما دست سرنوشت چیز دیگری را برای او رقم زد.

پس از این اتفاقات بود که هومان سیدی از او برای بازی در فیلم «مغرهای کوچک زنگ زده» دعوت کرد و با این فیلم به شهرت فراوانی دست یافت. او در فیلم شنای پروانه نقش مادر نوید محمدزاده را بازی کرد و بلافاصله در باکس تلویزیون نشست اما با فیلم یاغی در نقش مادر بهمن خان توانست قدرت بازیگری خود را نشان دهد.

لادن جاف وند که مدت ها ساکن بهزیستی بود، توانست با پولی که از اولین تجربه بازیگری خود به دست آورده بود، خانه ای برای زندگی در آن اجاره کند. او پس از 56 سال بی خانمانی اکنون استقلالی شده است.

لادن اخیرا در سریال کمپ جدید به کارگردانی منوچهر هادی بازی کرده و می گوید که در حال نوشتن زندگی نامه خود است که بخشی از آن فیلم ساخته می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=254624

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.