افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
0

این بازیگر و سیاستمدار هندی به پای خود شلیک کرد

  • کد خبر : 381925
این بازیگر و سیاستمدار هندی به پای خود شلیک کرد

به گزارش گروه فرهنگی آیرین، گوویندا این بازیگر و سیاستمدار هندی در حالی که قصد داشت از بمبئی به کلکته برود به طور تصادفی با اسلحه خود مورد اصابت گلوله قرار گرفت. این بازیگر هم اکنون در بیمارستان بستری است. گوویندا صبح روز سه شنبه به طور تصادفی با هفت تیر خود مورد اصابت گلوله […]

به گزارش گروه فرهنگی آیرین، گوویندا این بازیگر و سیاستمدار هندی در حالی که قصد داشت از بمبئی به کلکته برود به طور تصادفی با اسلحه خود مورد اصابت گلوله قرار گرفت. این بازیگر هم اکنون در بیمارستان بستری است.

گوویندا صبح روز سه شنبه به طور تصادفی با هفت تیر خود مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به سرعت به بیمارستان منتقل شد. این خبر را یکی از مقامات ارشد پلیس بمبئی به اشتراک گذاشته است. این خبر همه را شگفت زده کرد، اما دقیقا چه اتفاقی افتاد؟

مدیر گوویندا، شاشی سینها به ANI گفت که این بازیگر در حال آماده شدن برای رفتن به کلکته است. در همین حین، هفت تیر مجاز او که در کشو نگهداری می کرد، از دستش افتاد و گلوله ای به پایش اصابت کرد.

این حادثه حوالی ساعت 4:45 بامداد زمانی که وی در حال تمیز کردن اسلحه خود بود رخ داد. او به بیمارستان Critiker در جوهو، که نزدیک خانه او است، منتقل شد. پایش به شدت آسیب دید و خون زیادی از دست داد. اما پایدار است.
پلیس به زودی بیانیه خود را در مورد آنچه دقیقاً اتفاق افتاده منتشر خواهد کرد.

گفته می شود که سونیتا همسر گوویندا در زمان وقوع این حادثه در بمبئی نبوده است. او در کلکته بود و به محض اینکه متوجه شد با همسرش به بمبئی رفت.

پلیس در حال بررسی علت تمیز کردن هفت تیر این بازیگر در ساعات اولیه صبح است.

گوویندا اخیراً به فعالیت سیاسی بازگشت و به عنوان مدیر اجرایی ماهاراشترا اکنات شینده به شیو سنا پیوست.

با انتشار این خبر هواداران در شبکه های اجتماعی برای این بازیگر آرزوی شفای عاجل کردند. در حالی که این خبر قبلاً همه را متعجب و نگران کرده بود، او اکنون در امان است و باعث تسکین همه طرفدارانش شده است.

گوویندا آخرین بار در سال 2019 در فیلمی با عنوان “Rangeela Raja” بازی کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=381925

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.