افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

این بار ترند آرایش سال 2000 را با سال 2024 مخلوط کنید تا جذابیت شما پر شود / آن موقع چه سمی بود

  • کد خبر : 141345
این بار ترند آرایش سال 2000 را با سال 2024 مخلوط کنید تا جذابیت شما پر شود / آن موقع چه سمی بود

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- میلیاردها نفر روی کره زمین زندگی می کنند و می توان گفت همه آنها به استایل و آرایش علاقه دارند، مگر اینکه خلاف آن ثابت شود. اما این خفن از نظر همه مدل است مثلاً یک نفر آن را می شناسد به دلیل لوکس بودن […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- میلیاردها نفر روی کره زمین زندگی می کنند و می توان گفت همه آنها به استایل و آرایش علاقه دارند، مگر اینکه خلاف آن ثابت شود. اما این خفن از نظر همه مدل است مثلاً یک نفر آن را می شناسد به دلیل لوکس بودن و پوشیدن لباس های بسیار سلطنتی و شاید یک نفر دیگر او را با لباس های ساده و راحتی ببیند اما به هر حال نظر هر کدام. مهم است زیرا شیک و در دنیای مد است و مد هر دو جایگاه خاص خود را دارند. اما همیشه و در همه کشورها یک چیز رایج این است که خانم ها ترفندهای بیشتری نسبت به آقایان برای داشتن یک استایل بی نقص دارند و یکی از دلایل مهم این است که خانم ها آرایش می کنند و آقایان نه!

دنیای آرایش چیزی کمتر از صنعت پوشاک و استایل ندارد، بنابراین وقتی این دو با هم ترکیب شوند، کار دشوارتر می شود. اما در نهایت ویژگی این است که دنیای ترندها دائماً در حال تغییر است و محبوبیت زیاد آن از جایی شروع شد که تیک توک در آن ایجاد و مورد استفاده قرار گرفت.

چگونه دنیای ترندها و مد به سرعت گسترش یافت؟

حتی می بینیم که به غیر از دنیای سلبریتی ها و چهره های معروف، دنیای دیگری هم وجود دارد و آن ها افرادی هستند که به شدت عادی هستند، اما از طریق تیک توک و فعالیت در این فضای بی نهایت به شهر آمدند و اکنون تمام کنان نشان دادن. بلافاصله و مورد استقبال طرفدارانش قرار گرفت. در این مقاله با ترندهای آرایش سال 2000 آشنا می شویم که همچنان مورد استفاده قرار می گیرند و دوباره به مد می آیند.

شاید فکر کنید که این ترندها فعلا مناسب نیستند، اما باید بگوییم که برای زمان خود جالب بودند و برخی از آنها هنوز هم استفاده می شوند. مثلاً رژگونه صورتی روشن یا ابروهای معمولی بسیار نازک و خطوط لب که با رنگ رژ لب تضاد دارند که البته در دهه هشتاد و اوایل دهه نود در چهره خانم ها دیده می شد. در زیر چند ترند آرایش از سال 2000 را همراه با مقایسه بررسی خواهیم کرد.

آرایش

رژگونه ای که با دقت کشیده شده است! حالا چی

در دهه 2000، هرگز زمانی برای رژگونه های رنگ پریده و محو وجود نداشت. اتفاقاً خانم ها رنگی به صورتشان می پاشیدند که انگار دیوار رنگ شده است!

اما این روزها می بینیم که رژگونه به یکی از پرطرفدارترین اقلام دشتی تبدیل شده است که عمدتاً برای زیبایی گونه ها در نظر گرفته شده است و خبری از دفترچه نقاشی نیست. رنگ یکی از مکمل هایی است که می تواند به شما در رسیدن به این هدف کمک کند و به دلیل اینکه بر پایه آب بوده و جذب و طبیعی برای پوست است، بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

آرایش

لب های براق از آن دهه تا کنون محبوب هستند.

یکی از ترندهای آرایشی دیگر در سال 2000 براق لب بود، در آن زمان همه در کیف خود برق لب داشتند تا لب هایی براق و درخشان داشته باشند. مثلا جنیفر لوپز در یکی از مراسم های آن زمان تا جایی که می توانست از برق لب استفاده کرد و ظاهر خود را به شیک ترین شکل نشان داد.

اما این روزها چه خبر است؟ امروزه از آنجایی که طبیعی بودن صورت بسیار طرفدار دارد، لب های روشن و بدون استفاده از رژلب نیز در بین خانم ها طرفدار دارد. اما نه مثل این که دو کیلو برق لب به لب بمالید، بلکه به صورت طبیعی و صیقلی.

3

ابروهای بسیار نازک و چشم پوشیده شده با خط چشم.

نیازی نیست به 23 سال پیش سفر کنیم و دهه هشتاد خودمان را به یاد بیاوریم، زمانی که زنان و حتی دختران زنان ابروهای خود را انجام می دادند. طوری شد که آرایش عروس ها اینجوری شد و هرکسی اون موقع ازدواج کرد عکس این مدل رو داره! در آن زمان همه تا حد امکان ابروهای خود را می‌کشیدند تا هر چه بیشتر لاغر به نظر برسند.

اما امروزه می بینیم که ابروهای دختران و دختران جوان به سمت طبیعی، هیچ، به سمت ابروهای فوق العاده پرپشت رفته است، بنابراین اگر ابروهای کم پشتی داشته باشند، با حرکات و کاشت های مختلف آنها را پرپشت می کنند!! از طرفی اگر در آن زمان چشم هایی با خط چشم ضخیم و ضخیم مد بود، اکنون سادگی با کاشت مژه های بسیاری از تیک توکرها همراه شده است.

تحت عنوان

ترند خط لب با رژ لب کنتراست

استفاده از رژلب های روشن و پررنگ از دهه 90 شروع شد و تا سال 2000 ادامه داشت با این تفاوت که در دهه 2000 از رژ لب هایی با رنگدانه های روشن تر استفاده می شد. این مورد نیز مانند سایر ترندها به کشور ما هم رسید و خانم های زیادی را با این آرایش لب که در آن زمان جذاب بود دیدیم.

اما اکنون می بینیم که این مشکل به شدت کاهش یافته است و بیشتر دختران سعی می کنند از رژگونه به صورت نامرئی استفاده کنند. البته این تفاوت رنگ رژ لب و رز در برخی آرایش های حرفه ای به چشم می خورد و مشخص است که این اواخر قیمت آن کمی مد شده است اما نه چندان.

تحت عنوان





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=141345

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.