افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
1

این افراد مشمول وام 4 میلیاردی شدند.

  • کد خبر : 391113
این افراد مشمول وام 4 میلیاردی شدند.

حسین سلمانی با بیان اینکه همزمان با نمایشگاه تجهیزات پرستاری، شرکت های دانش بنیان می توانند برای دریافت وام 4 میلیارد تومانی اقدام کنند، تصریح کرد: این وام براساس نیاز شرکت های دانش بنیان برای ایجاد نمونه اولیه یا سرمایه در گردش است. از این شرکت ها و بر اساس ضوابط صندوق نوآوری و شکوفایی […]

حسین سلمانی با بیان اینکه همزمان با نمایشگاه تجهیزات پرستاری، شرکت های دانش بنیان می توانند برای دریافت وام 4 میلیارد تومانی اقدام کنند، تصریح کرد: این وام براساس نیاز شرکت های دانش بنیان برای ایجاد نمونه اولیه یا سرمایه در گردش است. از این شرکت ها و بر اساس ضوابط صندوق نوآوری و شکوفایی پرداخت می شود و در صورت ارائه نامه پوششی از سوی سازمان نظام پرستاری، این وام با تسهیلات ویژه به شرکت های فعال در حوزه تولید پرداخت می شود. تجهیزات مرتبط با رشته پرستاری.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه شرکت های فناور در زمینه تولید تجهیزات مرتبط با حوزه پرستاری می توانند با ارائه پوشش نامه از سازمان نظام پرستاری وام یک میلیارد تومانی را به صورت ساده شده دریافت کنند.

مدیرعامل صندوق تحقیقات و فناوری تجهیزات پزشکی غیردولتی گفت: بازپرداخت این وام 18 ماهه یا 24 ماهه است و متقاضیان می توانند در صورت تکمیل مدارک ظرف مدت دو هفته با ارائه معرفی نامه این وام را دریافت کنند.

سلمانی ادامه داد: محدودیتی برای تعداد شرکت های متقاضی دریافت این وام ها وجود ندارد و صندوق تحقیقات و فناوری تجهیزات پزشکی می تواند این خدمت را به تمامی شرکت های حاضر در اولین نمایشگاه تجهیزات پرستاری و مراقبت از بیماران و سالمندان ارائه دهد.

به گفته وی، اولین نمایشگاه تجهیزات مراقبت پرستاری و مراقبت از بیماران، سالمندان و کودکان در ایران با عنوان NURSING CAREX همزمان با هفته پرستار از ۲۴ تا ۲۷ آبان ماه با همکاری سازمان نظام پرستاری تهران برگزار می‌شود. ./تسنیم

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=391113

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.