افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

این ادویه را بخورید و چربی های خود را آب کنید.

  • کد خبر : 109807
این ادویه را بخورید و چربی های خود را آب کنید.

آفتاب نیوز: زیره ادویه ای با عطر قوی و خواص شناخته شده است اما گاهی اغراق می شود! زیره سیاه و سبز طبیعتی گرم و خشک دارند. زیره سیاه عمدتاً مصارف دارویی دارد و برای مصرف عمومی توصیه نمی شود، اما زیره را می توان به عنوان ادویه در غذاهای روزمره استفاده کرد. زیره و […]

آفتاب نیوز:

زیره ادویه ای با عطر قوی و خواص شناخته شده است اما گاهی اغراق می شود! زیره سیاه و سبز طبیعتی گرم و خشک دارند. زیره سیاه عمدتاً مصارف دارویی دارد و برای مصرف عمومی توصیه نمی شود، اما زیره را می توان به عنوان ادویه در غذاهای روزمره استفاده کرد.

زیره و لاغری

دکتر اختری در مورد اثرات لاغری زیره گفت: بهترین تصمیم برای کاهش وزن، محدود کردن مصرف کربوهیدرات هایی مانند نان، برنج و شیرینی است که استفاده از زیره به صورت ماست و زیره سیاه به تنهایی مشکلی را حل نمی کند؛ بلکه مصرف زیره سیاه به تنهایی مشکلی را حل نمی کند. از طرفی عصاره های گیاهی نمی توانند چاقی موضعی را حل کنند، بلکه صرفاً به انجام تمرینات مفید و مؤثر در موضع چاقی است.

دکتر اختری در مورد استفاده از عصاره زیره توضیح داد: در مورد شهرت عصاره زیره سیاه برای کاهش وزن، طبق گزارش افرادی که آن را امتحان کردند، در سه هفته اول باعث کاهش اشتها و سپس قطع شد. و اشتهای فرد به حالت طبیعی خود برگشته است، در فردی با مزاج گرم و خشک این عرق می تواند باعث بی قراری شود.

چای زیره سبز

در مورد دمنوش ها نیز باید گفت که این نوشیدنی ها در واقع گیاهان دارویی هستند و نوشیدن هیچ کدام از آنها سه بار در روز توصیه نمی شود. چای بابونه، زیره، بادرنجبویه، گل گاو زبان، چای کوهی، چای ترش، پونه کوهی، نعناع، ​​اسطوخودوس و رزماری برخلاف چای لاهیجان دارویی هستند.

می توان سال ها در روز یک یا دو لیوان چای تازه دم لاهیجان نوشید، اما در صورت ادامه نوشیدن این دمنوش ها، عوارض آن پس از مدت کوتاهی خود را نشان می دهد.

در مورد دمنوش ها، می توانید آنها را دو یا سه بار در هفته بنوشید و یک فنجان در روز کافی است. حال اگر فردی مشکل کبد، کلیه و … داشته باشد، موضوع پیچیده تر می شود و پزشک بر اساس آزمایشات بیمار تصمیم می گیرد چه نوع گیاه دارویی می تواند به بیمار کمک کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=109807

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.