افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

اینگونه لباس پوشیدن برای همه مناسب نیست. استایل تابستانی را با یک کت کرم شیک تجربه کنید.

  • کد خبر : 24070
اینگونه لباس پوشیدن برای همه مناسب نیست.  استایل تابستانی را با یک کت کرم شیک تجربه کنید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز از برخی رنگ ها می توان برای فصول خاص استفاده کرد اما جالب است بدانید که رنگ کرم یکی از رنگ هایی است که برای تمام فصول و در همه سبک ها قابل استفاده است. به عنوان مثال رنگ کرم یکی از رنگ های خنثی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز از برخی رنگ ها می توان برای فصول خاص استفاده کرد اما جالب است بدانید که رنگ کرم یکی از رنگ هایی است که برای تمام فصول و در همه سبک ها قابل استفاده است. به عنوان مثال رنگ کرم یکی از رنگ های خنثی پرطرفدار است که ترکیب های خوبی با رنگ های روشن و شاد بهاری و تابستانی ایجاد می کند و در فصل زمستان به صورت کت های خز و عروسکی استفاده می شود. پس اگر می خواهید در تابستان امسال ظاهر شیکی را با کت کرم رنگ تجربه کنید، خوب است بدانید که طرح های سبز، نارنجی، قهوه ای و پلنگی انتخاب های خوبی برای پوشیدن با این مانتو خواهند بود. شال پلنگی یا طرح پلنگی علاوه بر اینکه با مانتوهای کرم رنگ ترکیب بسیار خوبی دارد، از ترندهای جذاب سال نیز محسوب می شود، بنابراین استایلی مد روز و جذاب را به تیپ شما می آورد. البته به طور کلی کرم رنگی نسبتاً ساده و کم خطر برای هماهنگی در نظر گرفته می شود و شما در انتخاب اقلام مکمل و لوازم جانبی آزادی عمل دارید.

البته خوب است که به فصل مورد نظر توجه کنید تا لباس هایی را انتخاب کنید که مکمل استایل شما باشد، مثلا رنگ کرم اگر در کنار رنگ های روشن مانند صورتی، سفید یا آبی روشن قرار گیرد آرامش و آرامش را تداعی می کند و یک گزینه است. برای بهار و تابستان، ایده آل در نظر گرفته می شود. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا برخی از جدیدترین تیپ های تابستانی کرم رنگ را مشاهده کنیم.

کت کرم

کت کرم را با طبیعت ترکیب کنید. سبز و نارنجی معجزه خواهند کرد.

دو تا از بهترین رنگ هایی که می توانید برای تثبیت مانتو کرم با استایل تابستانی استفاده کنید نانجی و سبز هستند. این رنگ ها در کنار رنگ کرم ترکیبی بسیار زیبا و جذاب را به شما می دهند; در نتیجه می‌توانید از این رنگ‌ها برای وسایلی مانند شال، شلوار یا اکسسوری‌های استایل خود استفاده کنید و حتما ظاهری منحصر به فرد و شیک را تجربه کنید. فراموش نکنید که رنگ کرم یک رنگ سرد است، بنابراین برای ایجاد کنتراست و روشنایی در کنار آن بهتر است از رنگ های گرم مانند زرده، نارنجی یا حتی قرمز استفاده کنید.

کت کرم

کت کرم

کت کرم را با قهوه ای ترکیب کنید. تابستان را خنک و جذاب سپری کنید.

هر دو رنگ کرم و قهوه ای تقریبا در دسته رنگ های سرد قرار می گیرند، بنابراین ست کردن یک کت کرم با قهوه ای می تواند ظاهری خنک و در عین حال شیک به شما بدهد. همچنین رنگ کرم و قهوه ای در یک پالت رنگ هستند و پوشیدن این دو رنگ در کنار هم ظاهر شما را تک رنگ می کند. تک رنگ یکی از تکنیک های زیبایی است که همیشه ماندگار است و تاریخ انقضا ندارد. ترکیب این دو رنگ به شما احساس کلاسیک بودن، قدمت، اصالت و ثبات می دهد، پس اگر می خواهید همیشه ظاهری شیک داشته باشید، از این ترکیب رنگی در لباس های تابستانی خود استفاده کنید. البته، اگر قصد دارید تماماً تک رنگ باشید، می توانید از طیف های نسکافه برای لوازم جانبی و اقلام تکمیل کننده استایل خود نیز استفاده کنید.

کت کرم

کت کرم

کت کرم خود را با پلنگ ترکیب کنید. الگوهای روند سال 2023 را فراموش نکنید

در قسمت های قبل اشاره کردیم که پرینت های مد روز و جذاب امسال یکی از بهترین گزینه ها برای ست کردن با مانتو کرم هستند، بنابراین اگر می خواهید لباس های مدرن و شیک بپوشید، بهتر است با کت خود شال پلنگی بپوشید. کرم رنگ. تابستان . پیشنهاد می کنیم دو لباس پلنگی همراه با کت کرم بپوشید، حالا این دو لباس می تواند کیف و کفش، شال و کفش، کاغذ و کفش، یا شال و کمربند یا… باشد البته فراموش نکنید که استفاده از لوازم جانبی در چنین ترکیبی باید محدود و هوشمندانه باشد، در غیر این صورت استایل شلوغ و بی دقتی خواهید داشت، مثلاً گوشواره های طلای بزرگ می توانند مکمل خوبی برای این لباس نیمه رسمی باشند.

کت کرم

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=24070

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.