افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

اینها 10 توکن هوش مصنوعی ماه هستند

  • کد خبر : 371873
اینها 10 توکن هوش مصنوعی ماه هستند

به تازگی شرکت تحلیلی Santiment آلت کوین های هوش مصنوعی را بر اساس فعالیت توسعه آنها در این 30 روز بررسی و رتبه بندی کرده است. با توجه به blockchain homeland، با وجود اینکه در زمان نگارش این مقاله، توکن FET در 30 روز گذشته حدود 64 درصد افزایش یافته است، اما نتوانست در لیست […]

به تازگی شرکت تحلیلی Santiment آلت کوین های هوش مصنوعی را بر اساس فعالیت توسعه آنها در این 30 روز بررسی و رتبه بندی کرده است.

با توجه به blockchain homeland، با وجود اینکه در زمان نگارش این مقاله، توکن FET در 30 روز گذشته حدود 64 درصد افزایش یافته است، اما نتوانست در لیست قرار بگیرد.

برترین توکن های هوش مصنوعی (AI)

قیمت آلت کوین های هوش مصنوعی (AI) اخیراً افزایش چشمگیری داشته است و به همین دلیل این توکن ها در جامعه بسیار محبوب شده اند. Sentiment اخیرا توکن های هوش مصنوعی را بر اساس فعالیت توسعه آنها در ماه گذشته رتبه بندی کرده و 10 توکن برتر را در میان آنها معرفی کرده است. در این مقاله به بررسی نتایج این گزارش می پردازیم.

جالب است بدانید که رشد این حوزه منجر به سرمایه گذاری 30 میلیارد دلاری مایکروسافت و بلک راک برای حمایت از حوزه هوش مصنوعی شده است.

مقام اول متعلق به شبکه Oasis (ROSE) با امتیاز 85.07 مقام دوم متعلق به نشانه نزدیک بالاترین ارزش بازار را در بین آلت کوین های هوش مصنوعی دارد. قابل ذکر است که این توکن در رتبه بندی احساسات قبلی در رتبه اول قرار داشت.

نشانه گراف (GRT) در جایگاه سوم Oraichain با نماد قرار دارد آب و هوا و گزنده با نماد TAO آنها به ترتیب در رتبه های چهارم و پنجم قرار دارند.

بقیه توکن های هوش مصنوعی در این رتبه بندی عبارتند از: Ocean Protocol (OCEAN)، Golem (GLM)، Aleph.im با نماد ALEPH، Masa (MASA) و iExec RLC یا RLC.

Sentiment برای این رتبه بندی از پارامترهایی مانند بررسی فعالیت ها و تغییرات ایجاد شده در صفحه Github پروژه، نظارت بر چنین داده هایی و مشاهده روند شبکه های اجتماعی برای سنجش نظر جامعه استفاده کرده است.

کدام یک از آلتکوین ها خالی است؟

یکی از بزرگترین ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی که ارزش بازار آن بیش از 4 میلیارد دلار است، در این لیست قرار ندارد. این توکن هوش مصنوعی FET است که از ادغام سه بلاک چین هوش مصنوعی تشکیل شده است: Fetch.ai، SingularityNET و Ocean Protocol.

واکشی قیمت. هوش مصنوعی (FET) اخیراً در نمودار 30 روزه خود حدود 64 درصد افزایش یافته است و در حال حاضر با قیمت 1.58 دلار معامله می شود. این موضوع باعث شده تا برخی از تحلیلگران پیش بینی کنند که این ارز پتانسیل خوبی برای رشد در آینده دارد.

نمودار قیمت FET - منبع: TradingView
نمودار قیمت FET – منبع: TradingView

برای مثال Crypto Rover پیش‌بینی کرد که FET می‌تواند نمایش خوبی در این چرخه داشته باشد و قیمت آن می‌تواند در ماه‌های آینده به 10 دلار افزایش یابد. کاپیتان فایبیک نیز هدف میان مدت 3.90 دلار را برای این آلت کوین در نظر گرفته است.

در نمودار FET، شکست مقاومتی الگوی گوه گسترش رو به پایین از بالا در نهایت تایید شده است.

هدف میان مدت: 3.90 دلار

منبع: اکانت کاپیتان فایبیک در Xمنبع: اکانت کاپیتان فایبیک در X
منبع: حساب کاپیتان فایبیک در X

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-09-22 19:30:44

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371873

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.