افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

اینقدر پنبه به پای من نمی آید / خودت را سرزنش نکن، پنبه درست را بشناس

  • کد خبر : 138922
اینقدر پنبه به پای من نمی آید / خودت را سرزنش نکن، پنبه درست را بشناس

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- بسیاری از لباس ها در استایل جذاب بسیار مهم هستند و از طرفی همه ما در کمد لباس هایی داریم که فصل نمی شناسند و برای تمام فصول مناسب و مورد استفاده هستند. یکی از این اقلام پنبه است، بنابراین می توان گفت که ساخت […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- بسیاری از لباس ها در استایل جذاب بسیار مهم هستند و از طرفی همه ما در کمد لباس هایی داریم که فصل نمی شناسند و برای تمام فصول مناسب و مورد استفاده هستند. یکی از این اقلام پنبه است، بنابراین می توان گفت که ساخت این طلسم همه کاره واقعاً به مخترع پنبه آسیبی نزده است. مخصوصاً اگر پیراهن سفید باشد در همه اتاق ها قابل پوشیدن است و به راحتی با انواع لباس ها و مدل ها ترکیب می شود. کفش ها و شلوار جین نه تنها یک اکسسوری محسوب می شوند، بلکه نقطه عطفی در تعدادی از سبک ها هستند، آنها بسیار مهم هستند.

یکی از مهم‌ترین کفش‌ها کفش‌های کتانی هستند، البته ما به شما این حق را می‌دهیم که این لباس جذاب را از دست ندهید و مدام آن را با انواع مدل‌ها ترکیب کنید، زیرا نرم و راحت هستند، به طوری که شما را روی پا نگه می‌دارد. بیشترین. همانطور که دوست دارید زیبا است و با ترکیبات مختلف بسیار زیبا است.

اینجوری توضیح بدیم!

قبل از هر چیز بهتر است در مورد کفش های کتانی چیزی بدانید و توضیح دهید که «اسنیکرز» نام نوعی از کفش است که دارای زیره پلاستیکی نرم و رویه پارچه ای (الیاف مصنوعی) است.

کفش هایی مانند کفش دویدن، کفش تنیس و غیره. همگی جزو دسته کفش های اسپرت هستند و همگی کفش های مناسب و راحتی برای ورزش و پیاده روی هستند و پاها را اذیت نمی کنند. حقیقت این است که کفش کتانی یا کفش ورزشی کلماتی هستند که ما برای کفش های کتانی انتخاب می کنیم!

استایل با پنبه

شلوار ما چقدر باید با پنبه تنگ شود؟

اول از همه باید بگوییم که از آنجایی که شلوار رابطه مستقیمی با پنبه دارد، مراقب شلوار یا ساق شلواری که قرار است بپوشید باشید. شلوار یا لگی که استفاده می کنید باید کاملا متناسب با اندام و فرم پاهایتان باشد، در غیر این صورت ظاهر پنبه را خراب می کند. به طور کلی شلوارهای ظریف بیشتر برای شلوارهای با جذب بالا مناسب هستند و می توانند ظاهر زیباتری ایجاد کنند.

استایل با پنبه

قد شلوار چقدره؟

خب همانطور که گفتیم شلوارها بسیار مهم هستند و جدا از سایز باید به قد آنها نیز توجه ویژه ای داشت که با احتساب سال هایی که نوزده مد شده است این قد شلوار در نظر گرفته می شود. مناسب ترین و البته جذاب ترین برای پنبه، ناگفته نماند که نمونه بستگی زیادی به مدل شلوار دارد. برای مثال، برش کیف یا چکمه باید بلندتر باشد تا با پنبه جذاب به نظر برسد.

وقتی شلوارهای تنگ نخی بلند می پوشید، در قسمت پایین تنه خود فضای تنفسی ایجاد نمی کنید و ناخودآگاه کمی چاق تر و کوتاه تر به نظر می رسید و در نهایت استایل کلی شما چندان زیبا نخواهد بود.

استایل با پنبه

نخی با شلوار راسته و دامن چین دار.

شاید در دهه 80 اگر شلواری می پوشیدید که جذاب نبود، مورد تمسخر قرار می گرفتید و به شما لقب بداخلاق می دادند، اما خوشبختانه امروزه همه شلوارها مد شده اند و به راحتی می توانید شلوار جین راسته، کوتاه یا بلند، نخی بپوشید. . شیک و جذاب به نظر برسید. اگر پیشنهاد من را می خواهید، باید بگویم که برای تنوع و زیبایی، از شلوارهای سکسی دوری کنید و شلوارهای راسته با قدهای مختلف را انتخاب کنید. البته باید به ترکیب قد شلوار با مدل نخی دقت کنید.

استایل با پنبه

در اینجا باید گفت که شاید قبل از پوشیدن دامن با پیراهن نخی اصلاً زیبا به نظر نمی رسید و واقعاً عجیب بود، اما امروزه می بینیم که دختران جوان دامن های جین بسیار زیبا را با پیراهن نخی می پوشند. . از طرفی برای مهمانی ها و تولدها استفاده از نخ نخی با دامن چین دار زیبایی خاص خود را دارد.

پوشیدن دامن و پیراهن با نخ، ترکیبی مدرن، غیررسمی و زنانه به حساب می آید که طرفداران زیادی دارد.

استایل با پنبه

یک کت و دامن جین بپوشید و استایل خود را کامل کنید

بدانید که این سبک در هر جایی برنده محسوب می شود. از یک تور دوستانه گرفته تا پیاده روی و حتی سفرهای ماجراجویانه و دریایی! دامن و پیراهن با هر سیلوئتی بسته به تیپ شما می تواند گزینه های خوبی برای یک استایل کژوال و راحت باشد و از طرفی کت ها و دامن های جین بهترین ها در این روزهای سرد پاییزی هستند و ظاهر شما را برجسته می کنند.

استایل با پنبه





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=138922

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.