افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
11

اینستاگرام اکنون با راه اندازی Notes از به روز رسانی متن پشتیبانی می کند و سایر ویژگی های اشتراک گذاری جدید را اضافه می کند

  • کد خبر : 6079
اینستاگرام اکنون با راه اندازی Notes از به روز رسانی متن پشتیبانی می کند و سایر ویژگی های اشتراک گذاری جدید را اضافه می کند

در میان واکنش‌ها به دلیل نفوذ محتوای پیشنهادی الگوریتمی به فید اینستاگرام، اینستاگرام امروز معرفی کرد تعدادی از ویژگی‌های جدید طراحی شده‌اند تا کاربران بتوانند با دوستان واقعی خود راحت‌تر همگام شوند. این شرکت در حال حاضر چندین تغییر مهم را اعمال می‌کند، از جمله مهم‌ترین آنها اضافه‌ای به نام Notes – ویژگی‌ای که متا […]


در میان واکنش‌ها به دلیل نفوذ محتوای پیشنهادی الگوریتمی به فید اینستاگرام، اینستاگرام امروز معرفی کرد تعدادی از ویژگی‌های جدید طراحی شده‌اند تا کاربران بتوانند با دوستان واقعی خود راحت‌تر همگام شوند. این شرکت در حال حاضر چندین تغییر مهم را اعمال می‌کند، از جمله مهم‌ترین آنها اضافه‌ای به نام Notes – ویژگی‌ای که متا در نظر داشت به یک رقیب توییتر تبدیل شود. گزارش. با Notes، کاربران می‌توانند دوستان خود را فقط با استفاده از متن و شکلک به‌روزرسانی کنند، و فرمت متفاوتی را برای به‌روزرسانی‌های اجتماعی فراتر از تصاویر و ویدیوهایی که اینستاگرام به آن‌ها معروف است، اضافه می‌کند. سایر ویژگی‌های جدید نیز در استوری منتشر می‌شوند و راه‌های جدیدی را برای اشتراک‌گذاری با گروه‌ها معرفی می‌کنند.

از میان تمام ویژگی‌های جدیدی که معرفی شده‌اند، اینستاگرام Notes شاید جالب‌ترین باشد زیرا راهی را برای برقراری ارتباط عمومی با سایر کاربران، فقط با استفاده از متن معرفی می‌کند. در حالی که به وضوح یادآور پلتفرمی مانند توییتر است، پیاده سازی فعلی رابط کاربری بسیار متفاوتی دارد. در اینستاگرام، کاربران می‌توانند با رفتن به بالای صندوق ورودی خود، یادداشت بگذارند، سپس دنبال‌کنندگانی را که دنبال می‌کنند (معروف به متقابل) یا سایرین را از فهرست «دوستان نزدیک» خود که می‌خواهند یادداشت را بخوانند، انتخاب کنند. سپس خود یادداشت را با استفاده از 60 کاراکتر متن یا ایموجی تایپ می کنند. این یادداشت به مدت 24 ساعت در بالای صندوق ورودی دوستان ظاهر می شود و پاسخ ها به صورت DM دریافت می شود.

اعتبار تصویر: اینستاگرام

اینستاگرام گفت که در طول آزمایش متوجه شد که مردم از داشتن راهی برای شروع مکالمه به روشی سبک قدردانی می کنند.

بنابراین در حالی که خود قالب با فید بلادرنگ توییتر متفاوت است، استفاده از Notes ممکن است با هم تداخل داشته باشد زیرا شرکت این ویژگی را راهی مفید برای کاربران برای به اشتراک گذاشتن «آنچه در حال انجام هستند» یا درخواست توصیه‌ها توصیف کرده است. توییتر امروز کاربران را برای ورودی مشابه ترغیب می کند. برای مثال، وقتی برای نوشتن توییتی می‌روید، برنامه از شما می‌خواهد «چه اتفاقی می‌افتد؟» را به اشتراک بگذارید. و مانند Notes دارای محدودیت ورودی متن بود. (اگر چه اینطور خواهد شد حالا رشد کنایلان ماسک، مالک توییتر گفت.)

در همین حال، نیویورک تایمز گزارش شده است هفته گذشته چگونه متا در نظر داشت که اینستاگرام Notes را تغییر دهد در حال تست بوده است برای چندین ماه، تبدیل به یک رقیب تمام عیار توئیتر شد. در این گزارش آمده است که این شرکت در حال بررسی این موضوع بوده که آیا Notes باید حتی یک اپلیکیشن مستقل خودش باشد یا یک فید دیگر در اینستاگرام. با این حال، در حال حاضر، به نظر می‌رسد که اینستاگرام Notes را همانطور که هست راه‌اندازی می‌کند.

مجموعه دیگری از ویژگی های جدید استوری اینستاگرام را هدف قرار می دهد.

یکی از آنها به‌روزرسانی ویژگی «Add Yours» است که سال گذشته راه‌اندازی شد، که دیگران را تشویق می‌کند تا با اشتراک‌گذاری تنوع خود، در روند شما شرکت کنند. اکنون، اینستاگرام در حال آزمایش به‌روزرسانی‌ای است که در آن می‌توانید با ضربه زدن روی «انتقال آن» هنگامی که گرایشی را مشاهده می‌کنید که فکر می‌کنید آن‌ها دوست دارند، دوستان خود را به شرکت دعوت کنید.

اعتبار تصویر: اینستاگرام

اینستاگرام همچنین اکنون “Candid” را آزمایش می کند، راهی برای دوستان برای به اشتراک گذاری استوری هایی که فقط برای دیگرانی که Candids خود را به اشتراک می گذارند قابل مشاهده است. این ویژگی یک رقیب آشکار برای BeReal است، که محتوای دوستان را در پشت یک صفحه تار قفل می کند تا زمانی که شما نیز پست کنید. و مانند BeReal، Candid یادآورهای اعلان روزانه را ارسال می کند. TikTok با پست‌های TikTok Now که در فیدهای کاربران ظاهر می‌شوند، ویژگی مشابهی را امتحان می‌کند.

اینستاگرام می‌گوید کاربران می‌توانند یک Candid را از دوربین Stories، استوری چند نویسنده در بالای فید یا از یادآوری اعلان‌های روزانه ضبط کنند.

دو ویژگی دیگر بر بهبود اشتراک‌گذاری گروهی تمرکز دارند.

پروفایل های گروهی نوع جدیدی از پروفایل برای به اشتراک گذاری پست ها و داستان ها با دوستان هستند. محتوای به اشتراک گذاشته شده در نمایه گروه به جای دنبال کنندگان شما با اعضای گروه به اشتراک گذاشته می شود و فقط در نمایه گروه پست می شود، نه نمایه خودتان. به نظر می‌رسد که این پاسخ به تعداد افراد جوان‌تری است که در حال حاضر از اینستاگرام استفاده می‌کنند – برای مثال، برای پست کردن محتوا در گروه‌های مدرسه خود یا در اطراف نوعی موضوع. پیش از این، این حساب‌ها فقط توسط افراد منتخبی با ورود به حساب مدیریت می‌شد. نمایه‌های گروهی می‌تواند باعث مشارکت بیشتر شود.

اعتبار تصویر: اینستاگرام

مجموعه های مشارکتی راه جدیدی دیگر برای ارتباط با گروهی از دوستان هستند. در این مورد، ایده این است که به یک گروه اجازه داده شود تا با ذخیره پست‌ها در یک “مجموعه مشترک” جدید در یک گروه یا از طریق 1 تا 1 پیام مستقیم، به یک علاقه مشترک متصل شوند. کاربران می توانند با ذخیره پستی که در فید خود با آن مواجه می شوند یا با اشتراک گذاری آن با یک دوست از طریق DM و سپس ذخیره آن از آنجا، به یک مجموعه مشترک اضافه کنند.

این اساساً گسترش ویژگی‌های مجموعه موجود است، اما به شما کمک می‌کند آن مجموعه را با دیگران بسازید. به عنوان مثال، این می تواند برای جمع آوری ایده های سفر برای یک سفر گروهی یا به اشتراک گذاری دستور العمل ها مفید باشد.

اعتبار تصویر: اینستاگرام

اینستاگرام می گوید که ویژگی Notes در حال حاضر در دسترس است، در حالی که سایر موارد اضافه شده بیشتر به عنوان یک آزمایش در نظر گرفته می شوند.

اینستاگرام اکنون با راه‌اندازی Notes از به‌روزرسانی‌های متنی پشتیبانی می‌کند، سایر ویژگی‌های اشتراک‌گذاری جدید توسط سارا پرز که در ابتدا در TechCrunch منتشر شده بود را اضافه می‌کند.





منبع

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=6079

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.