افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

اینجا جهنم روی زمین است.

  • کد خبر : 124639
اینجا جهنم روی زمین است.

آفتاب نیوز: ینس لرکه، سخنگوی دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل در کنفرانسی خبری در ژنو گفت: اگر جهنمی روی زمین وجود دارد، شمال غزه است. به گزارش خبرگزاری «آناتولی»، وی افزود: اگرچه کامیون‌های کمک‌های بشردوستانه سازمان ملل به بخش جنوبی نوار غزه می‌رسند، اما نمی‌توانند کمک‌ها را به بخش شمالی نوار غزه که هنوز […]

آفتاب نیوز:

ینس لرکه، سخنگوی دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل در کنفرانسی خبری در ژنو گفت: اگر جهنمی روی زمین وجود دارد، شمال غزه است.

به گزارش خبرگزاری «آناتولی»، وی افزود: اگرچه کامیون‌های کمک‌های بشردوستانه سازمان ملل به بخش جنوبی نوار غزه می‌رسند، اما نمی‌توانند کمک‌ها را به بخش شمالی نوار غزه که هنوز صدها هزار نفر در آن زندگی می‌کنند، منتقل کنند.

گروهی از کارشناسان سازمان ملل اخیرا هشدار داده اند که فلسطینی ها با “خطر جدی نسل کشی” روبرو هستند، زیرا رژیم اسرائیل به محاصره کامل نوار غزه ادامه می دهد.

به گفته مقامات فلسطینی، حداقل 10812 فلسطینی از جمله 4412 کودک و 2918 زن در حملات اسرائیل به غزه به شهادت رسیده اند.

پیشتر کمیسر حقوق بشر سازمان ملل متحد خواستار تحقیق درباره استفاده اسرائیل از “سلاح های انفجاری قوی” در غزه شده بود و گفته بود این بمب ها باعث تخریب بی معنی در غزه شده است.

به گزارش ایرنا، ولکر ترک، کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد روز جمعه در نشست خبری به وقت محلی گفت: اسرائیل باید استفاده از این نوع تسلیحات را در مناطق پرجمعیتی که 2.3 میلیون فلسطینی در آن زندگی می کنند متوقف کند تا به این امر پایان دهد.

این مقام سازمان ملل که به امان، پایتخت اردن سفر کرده است، افزود: بمباران گسترده غزه از جمله استفاده از سلاح های انفجاری قوی در مناطق پرجمعیت، آشکارا اثرات مخرب انسانی و حقوق بشری داشته است. این حملات باید بررسی شود. این حملات نامتناسب و ناقض قوانین بین المللی بشردوستانه است و ما عمیقا نگران هستیم.

به گزارش ایرنا، گروه های مقاومت فلسطین از روز شنبه 24 مهرماه 1392 برابر با 16 مهرماه 1392 از غزه (جنوب فلسطین) عملیات غافلگیرانه موسوم به «طوفان الاقصی» را علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند. این رژیم تلافی کنند و شکست خود را جبران کنند و عملیات گروه های مقاومت را که تمام گذرگاه های نوار غزه را بسته اند و این منطقه را بمباران می کنند، متوقف کنند.

حمایت نظامی و امنیتی غرب به ویژه ایالات متحده آمریکا از رژیم صهیونیستی به بهانه دفاع از خود عملا چراغ سبز و مجوزی برای تل آویو برای کشتار وحشیانه کودکان و زنان فلسطینی است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=124639

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.