افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

اینتر با یک پیروزی دراماتیک قهرمان نیم فصل سری آ شد

  • کد خبر : 172026
اینتر با یک پیروزی دراماتیک قهرمان نیم فصل سری آ شد

گزارش کردن خبرگزاری تسنیمبازی های روز دوم هفته نوزدهم (هفته آخر نیم فصل اول) سریال به امروز (شنبه) با دیدار هلاس ورونا و اینتر در شهر میلان و در ورزشگاه سن سیرو آغاز شد. اینتر با گل لائوتارو مارتینز در دقیقه 13 پیش افتاد اما توماس آنری در دقیقه 74 برای هلاس ورونا گل تساوی […]

گزارش کردن خبرگزاری تسنیمبازی های روز دوم هفته نوزدهم (هفته آخر نیم فصل اول) سریال به امروز (شنبه) با دیدار هلاس ورونا و اینتر در شهر میلان و در ورزشگاه سن سیرو آغاز شد.

اینتر با گل لائوتارو مارتینز در دقیقه 13 پیش افتاد اما توماس آنری در دقیقه 74 برای هلاس ورونا گل تساوی را به ثمر رساند اما داوید فراتسی در دقیقه 3+90 گل دوم نراتزوری را به ثمر رساند و دوباره این تیم را به برتری رساند. . بود می تواند مهمانی ورودی را خراب کند. چرا که در دقیقه 10 وقت تلف شده پنالتی را به سود هلاس ورونا اعلام کرد که البته این اتفاق نیفتاد زیرا هانری این پنالتی را هدر داد. در ادامه تیم میزبان در دقیقه 5+90 با اخراج دارکو لاتزوویچ 10 نفره ماند.

اینتر با این نتیجه 48 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به یوونتوس دوم 5 امتیازی حاشیه امنیت خود را در صدر جدول رده بندی افزایش داد و قهرمان نیم فصل شد.

در ادامه بازی های هفته نوزدهم سری. به امروز سه دیدار دیگر برگزار می شود که برنامه آن به شرح زیر است:

فروزینونه – مونتزا 17:30
لچه – کالیاری 20:30
ساسولو – فیورنتینا 23:15

در طبقه بندی سری بهاینتر که امروز 48 امتیازی شده در صدر قرار دارد، یوونتوس با یک بازی کمتر و 43 امتیاز دوم است و پس از آن میلان و فیورنتینا با 36 و 33 امتیاز در رده های سوم و چهارم قرار دارند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=172026

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.