افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

اینترنت Starlink برای اولین بار در پرواز قطر ایرویز ارائه شد

  • کد خبر : 407218
اینترنت Starlink برای اولین بار در پرواز قطر ایرویز ارائه شد

به گزارش بازار، سرویس اینترنتی Starlink از شرکت SpaceX به نفوذ خود در جهان ادامه می دهد. به نقل از فضا، در 22 اکتبر، Starlink برای اولین بار در طول پرواز قطر ایرویز از دوحه به لندن، Wi-Fi را در یک بوئینگ 777 ارائه کرد. نمایندگان اسپیس ایکس گفتند که 777 بزرگترین و طولانی ترین […]

به گزارش بازار، سرویس اینترنتی Starlink از شرکت SpaceX به نفوذ خود در جهان ادامه می دهد.

به نقل از فضا، در 22 اکتبر، Starlink برای اولین بار در طول پرواز قطر ایرویز از دوحه به لندن، Wi-Fi را در یک بوئینگ 777 ارائه کرد.

نمایندگان اسپیس ایکس گفتند که 777 بزرگترین و طولانی ترین هواپیمای مسافربری مجهز به استارلینک تا به امروز است.

قطر ایرویز این نقطه عطف را با بیانیه مطبوعاتی که در طول پرواز با استفاده از اینترنت Starlink به زمین ارسال شد، مشخص کرد. بر اساس این بیانیه، قطر ایرویز تمامی ناوگان 777 خود را در سال 2025 به سرویس Starlink مجهز می کند که برای مسافران رایگان خواهد بود.

قطر ایرویز همچنین یک تماس ویدیویی با استفاده از سرویس Starlink در یوتیوب منتشر کرد که طی آن بدر محمد المیر، مدیر عامل این شرکت، با ایلان ماسک، بنیانگذار و مدیر عامل اسپیس ایکس گفتگو کرد.

قطر ایرویز تنها شرکت هواپیمایی نیست که با استارلینک قرارداد امضا کرده است. اسپیس ایکس همچنین قراردادهایی با خطوط هوایی یونایتد و هاوایی ایرلاینز آمریکا و ایربالتیک لتونی امضا کرده است.

SpaceX در حال حاضر بیش از 6400 ماهواره Starlink را در مدار پایین زمین اداره می کند. این رقم قطعاً قابل توجه به نظر می رسد، اما همچنان به رشد خود ادامه خواهد داد. قرار است این شبکه ماهواره ای به 40000 دستگاه یا بیشتر افزایش یابد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407218

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.