افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
2

ایلان ماسک نام توییتر را به X (X) تغییر خواهد داد!

  • کد خبر : 34299
ایلان ماسک نام توییتر را به X (X) تغییر خواهد داد!

ایلان ماسک نام توییتر را به X (X) تغییر خواهد داد و لوگوی پرنده آبی را حذف خواهد کرد. صاحب یکی از مورد اعتمادترین شبکه های اجتماعی جهان یک روز پیش این خبر را توییت کرد و طوفانی از گمانه زنی ها را به راه انداخت. اما لیندا یاکارینو، مدیرعامل تازه منصوب شده […]


ایلان ماسک نام توییتر را به X (X) تغییر خواهد داد و لوگوی پرنده آبی را حذف خواهد کرد. صاحب یکی از مورد اعتمادترین شبکه های اجتماعی جهان یک روز پیش این خبر را توییت کرد و طوفانی از گمانه زنی ها را به راه انداخت. اما لیندا یاکارینو، مدیرعامل تازه منصوب شده توییتر، این خبر را تایید کرد و فاش کرد که X آینده “تعاملات نامحدودی متمرکز بر صدا، ویدئو، پیام رسانی، پرداخت/بانکداری خواهد بود.” این مدیر اجرایی همچنین اضافه کرد که پلتفرم اصلاح شده “با فناوری هوش مصنوعی تقویت خواهد شد.” با دی جی همراه باشید.

در این پست که شنبه شب منتشر شد، آمده است:به زودی با برند توییتر و کم کم با همه پرندگان خداحافظی خواهیم کرد!در حال حاضر، دامنه x.com شما را به twitter.com هدایت می‌کند، بنابراین به نظر می‌رسد تا شروع همه چیز و تغییر نام توییتر به X، بیش از چند ساعت طول نمی‌کشد. مدیران شرکت قبلا تأیید کرده‌اند که توییتر به X Corp در نوادا تغییر نام داده و دفتر مرکزی آن در سانفرانسیسکو، که بخشی از ایالت کالیفرنیا است، خواهد بود.

از زمانی که ایلان ماسک در یک معامله ۴۴ میلیارد دلاری توئیتر را به دست گرفت، همیشه تغییراتی در توییتر ایجاد شده است و هر روز شاهد اجرای یک ایده جدید هستیم. ایده هایی که البته هنوز به نتیجه مشخصی نرسیده اند. ماسک پس از تصدی مسئولیت، مدیر عامل شبکه را برکنار کرد، هیئت مدیره را منحل کرد و نیروی کار شرکت را از نزدیک به 8000 کارمند به تنها 1500 نفر کاهش داد.این اقدامات در کنار اظهارنظرهای جنجالی ماسک در مورد آزادی بیان، منجر به کاهش شدید درآمد تبلیغاتی توییتر شد.

در حال حاضر، پلتفرمی که به زودی برندسازی خواهد شد، همچنان با کاهش 50 درصدی درآمد مواجه است. یکی از تلاش‌ها برای بازیابی پول از دست رفته، معرفی سرویس توییتر آبی بود که به همه کاربران این امکان را می‌داد تا ۸ دلار در ماه پرداخت کنند تا یک علامت چک آبی زیبا به حساب خود اضافه کنند که نشان می‌دهد حساب «تأیید شده است» و به ویژگی‌های بیشتری از جمله ویرایش توییت، امکان ارسال توییت‌های طولانی‌تر و درآمد تبلیغات دسترسی داشته باشند.

اما همانطور که اشاره کردیم این تلاش ها در رفع وضعیت توییتر ناکام مانده است و از طرفی شرکت متا از وضعیت آشفته توییتر نهایت استفاده را کرده و شبکه اجتماعی Threads را با امکانات مشابه راه اندازی کرده است. اکنون، به نظر می رسد که ایلان ماسک با تغییر نام توییتر به X و بازیابی اعتبار و پول از دست رفته سعی در بازسازی همه چیز دارد. که البته بسیار سخت است. در هر صورت می توان گفت شبکه ای به نام توییتر به داستان می پیوندد و به زودی اثری از پرنده ناز آبی باقی نخواهد ماند.

نظر شما در مورد آینده توییتر چیست؟ به نظر شما اقدامات ایلان ماسک می تواند این شبکه اجتماعی را به روزهای اوج خود بازگرداند یا خیر؟ حتما نظرات خود را از طریق بخش نظرات با ما و سایر خوانندگان دی جی به اشتراک بگذارید.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=34299

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.