افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
7

ایلان ماسک حساب کاربری کانیه وست را به دلیل زیر پا گذاشتن قوانین توییتر تعلیق کرد

  • کد خبر : 3125
ایلان ماسک حساب کاربری کانیه وست را به دلیل زیر پا گذاشتن قوانین توییتر تعلیق کرد

ایلان ماسک اکانت توییتر کانیه وست (معروف به Ye) را پس از انتشار توییت‌های یهودی‌ستیزانه و نقض قوانین پلتفرم به حالت تعلیق درآورد. ماسک در پاسخ به کیم داتکام، بنیانگذار مگا، توضیح داد که حساب کاربری Ye به دلیل “تحریک به خشونت” تعلیق شده است و نه به این دلیل که هنرمند موسیقی تصویری “غیرخوشایند” […]


ایلان ماسک اکانت توییتر کانیه وست (معروف به Ye) را پس از انتشار توییت‌های یهودی‌ستیزانه و نقض قوانین پلتفرم به حالت تعلیق درآورد. ماسک در پاسخ به کیم داتکام، بنیانگذار مگا، توضیح داد که حساب کاربری Ye به دلیل “تحریک به خشونت” تعلیق شده است و نه به این دلیل که هنرمند موسیقی تصویری “غیرخوشایند” از مدیر عامل تسلا منتشر کرده است.

اوایل امروز، وست در توئیت بیداد کرد و تصویری از یک صلیب شکسته نازی که با ستاره دیوید ادغام شده بود را توییت کرد. بلافاصله پس از آن، او در Truth Social پست کرد که حساب توییتر او بود به طور موقت قفل شده است. ماسک بعداً توضیح داد که “تمام تلاش خود را کرد” تا وست را وادار کند تا از قوانین توییتر پیروی کند، اما رپر همچنان به ارسال محتوایی ادامه داد که قانون پلتفرم را در مورد تحریک به خشونت نقض می کرد – که منجر به تعلیق شد.

ماسک این حماسه را با توییت “FAFO” کامل کرد – لعنت به اطراف و پیدا کردن.

این اولین بازی وست از نظر شکستن قوانین توییتر نیست. در ماه اکتبر، حساب کاربری او به طور موقت به حالت تعلیق درآمد ارسال مطالب یهودستیزانه. اما به نظر می رسد که او این درس را نگرفته است.

غرب از دیشب مرکز پوشش خبری بود پس از حضور در Infowars الکس جونز و تمجید از هیتلر. به دنبال این ظاهر، حساب جمهوری خواهان مجلس نمایندگان آن را حذف کرد توییت ۶ اکتبر با این مضمون «کانیه. ایلان ترامپ”.

بلافاصله پس از آن، شبکه اجتماعی Parler گفت که Ye بالاخره شرکت را نمی خرد.

در بیانیه آمده است: “Parlement Technologies تایید کرده است که شرکت متقابلاً با Ye برای پایان دادن به قصد فروش Parler موافقت کرده است.” در ماه اکتبر، شرکت و Ye به توافق رسیدند تا خواننده رپ این شبکه اجتماعی را به مبلغ نامشخصی خریداری کند.

در اوایل این هفته، توییتر یک پست وبلاگی منتشر کرد و گفت که متعهد به مکالمه سالم تحت “تویتر 2.0” و پلتفرم است. هیچ یک از سیاست های خود را تغییر نداده است. اما برعکس، این شرکت سیاست‌های متعددی را در مورد تأیید حساب و یک دوره استراحت برای حساب‌های جدید که سعی در خرید اشتراک توییتر آبی دارند، تغییر داده است. ماسک همچنین بر اساس نتیجه یک نظرسنجی، برای حساب‌هایی که قبلاً تعلیق شده بودند، «عفو عمومی» ارائه کرد.

وقتی نوبت به سیاست کلی تعدیل می‌رسد، مالک جدید توییتر در ماه اکتبر یک «شورای تعدیل محتوا» با «دیدگاه‌های بسیار متنوع» را وعده داد. هیچ تحولی در آن جبهه وجود نداشته است. ماسک در مورد “مطلق بودن آزادی بیان” و تبدیل توییتر به “میدان عمومی شهر” زیاد صحبت کرده است، اما تنها سیاستی که او بارها درباره آن صحبت کرده است این است. تعلیق حساب ها که هستند تحریک خشونت.

ایلان ماسک حساب کاربری کانیه وست را به دلیل نقض قوانین توییتر توسط ایوان مهتا که در ابتدا در TechCrunch منتشر شده بود، مسدود کرد.





منبع

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=3125

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.