افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
0

ایلان ماسک برای اولین بار در جمع حامیان ترامپ از ریپل یاد کرد!

  • کد خبر : 405120
ایلان ماسک برای اولین بار در جمع حامیان ترامپ از ریپل یاد کرد!

ایلان ماسک، ثروتمندترین فرد جهان و مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس، در تجمعی در پیتسبورگ، پنسیلوانیا، در حمایت از ترامپ برگزار شد. برای اولین بار به ارز دیجیتال ریپل (XRP) اشاره دارد. به گزارش اسمارتک نیوز، در این نشست ماسک در پاسخ به سوال یکی از حضار در مورد امکان ادغام ریپل با سیستم مالی […]

ایلان ماسک، ثروتمندترین فرد جهان و مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس، در تجمعی در پیتسبورگ، پنسیلوانیا، در حمایت از ترامپ برگزار شد. برای اولین بار به ارز دیجیتال ریپل (XRP) اشاره دارد.

به گزارش اسمارتک نیوز، در این نشست ماسک در پاسخ به سوال یکی از حضار در مورد امکان ادغام ریپل با سیستم مالی جهانی به دارایی های دیجیتال اشاره کرد. یک مانع دفاعی جالب در برابر کنترل متمرکز خطاب شده است

نظرات ایلان ماسک در مورد ریپل

در این گردهمایی، یکی از حضار از ایلان ماسک پرسید که آیا با توجه به رویکرد خصمانه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده به ارزهای دیجیتال تحت دولت بایدن، آیا فکر می‌کند XRP می‌تواند در سیستم مالی جهانی ادغام شود؟ وی در پاسخ به این سوال ضمن بیان اینکه نمی خواهد در مورد ارز دیجیتال خاصی صحبت کند، گفت:

من فکر می کنم ارزهای رمزپایه یک سنگر جالب و احتمالاً ارزشمند در برابر کنترل متمرکز هستند.

او سپس نام ریپل را برای اولین بار در جمع ذکر کرد و گفت:

این به معنای تایید یا رد XRP نیست، اما من فکر می‌کنم که کریپتو به دلیل ماهیت خود به آزادی افراد کمک می‌کند.

این اولین نظر مستقیم ماسک در مورد ریپل و ارز دیجیتال XRP است. البته او پیش از این نیز چندین بار به تحولات ریپل واکنش نشان داده بود. به عنوان مثال، در اکتبر 2022، در پاسخ به این خبر که آژانس پیش نویس سخنرانی ویلیام هینمن، کمیسر سابق کمیسیون بورس را منتشر کرده است، او در توییتی نوشت که نمی تواند باور کند این اتفاق افتاده است. چند ماه بعد، او در یک پادکست در مورد پیروزی جزئی ریپل در برابر کمیسیون بورس صحبت کرد.

ماسک از طرفداران سرسخت Dogecoin است و بارها در توییت های خود از این ارز دیجیتال حمایت کرده است. حمایت این میلیاردر از Dogecoin منجر به شکستن رکورد این Meme coin در سال 2021 شد. علاوه بر Dogecoin، ماسک همچنین ادعا کرده است که در بیت کوین و اتریوم سرمایه گذاری کرده است.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-21 23:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=405120

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.