افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
3

ایلام روزانه ۱۱ اتوبوس برای جابجایی مسافران برون شهری نیاز دارد

  • کد خبر : 90741
ایلام روزانه ۱۱ اتوبوس برای جابجایی مسافران برون شهری نیاز دارد

سعید هژبری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: تامین اتوبوس مسیر ایلام به تهران، اولویت شرکت های حمل و نقل استان است، با توجه به شروع سال تحصیلی دانشگاه ها تقاضا برای مسافرت با اتوبوس بیشتر شده است. وی افزود: روند فروش بلیط در ترمینال شهدای ایلام هر روز بررسی می شود، قرار است […]

سعید هژبری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: تامین اتوبوس مسیر ایلام به تهران، اولویت شرکت های حمل و نقل استان است، با توجه به شروع سال تحصیلی دانشگاه ها تقاضا برای مسافرت با اتوبوس بیشتر شده است.

وی افزود: روند فروش بلیط در ترمینال شهدای ایلام هر روز بررسی می شود، قرار است به اندازه کافی اتوبوس برای شهر ایلام تامین و تاکید شده که اتوبوس برای مسیر ایلام به تهران در اولویت همه استان باشد.

معاون استاندار ایلام ادامه داد: میانگین ۲۵۰ تا ۳۵۰ نفر در روز در مسافر متقاضی اتوبوس وجود دارد که حداقل به هشت تا ۱۱ دستگاه اتوبوس نیاز است.

هژبری بیان کرد: تقریبا در سه روز گذشته این روند به خوبی انجام می شود، هر چند که ضرورت دارد که تعداد بیشتری اتوبوس وارد استان شود.

وی عنوان کرد: شرکت های حمل و نقلی که در ایلام و مهران همزمان شعبه دارند، باید تامین اتوبوس مسیر ایلام در اولویت باشد اگر این مسیر را فعال نکنند شعبه مهران آنها باطل و کارت سوخت و هوشمند آنها نیز غیرفعال می شود.

هژبری افزود: شرکت هایی هم که فقط در ایلام شعبه دارند متناسب با ظرفیت اتوبوس ملکی که در اختیار دارند و برای آنها تعیین شده باید اتوبوس به مسیر ایلام به تهران اعزام کنند در غیر این صورت با آنها برخورد قانونی انجام می شود.

معاون استاندار ایلام گفت: همچنین ۱۳ دستگاه اتوبوس که از محل ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی در شرکت های نفت و پتروشیمی به عنوان سرویس حمل و نقل پرسنل مورد استفاده قرار می گیرند، تاکید شده که این اتوبوس ها به مسیر حمل و نقل عمومی بازگردند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=90741

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.