افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 13 October , 2024
0

ایردراپ پافر فایننس فردا انجام خواهد شد. نحوه شرکت در فصل دوم

  • کد خبر : 395310
ایردراپ پافر فایننس فردا انجام خواهد شد. نحوه شرکت در فصل دوم

در 10 اکتبر (19 مهر)، پروتکل بازگردانی اتریوم Puffer Finance، Tokenomics اعلام کرد که Puffer ۷.۵٪ از آن برای ایردراپ فصل اول.جستجوی هویج ترد” تعیین شده است. علاوه بر این، در روزهای آینده مبادلات Gate.io، Bitget، Huobi و KuCoin توکن PUFFER در تاریخ اعلام شد 14 اکتبر (23 اکتبر) عرضه خواهد کرد به گزارش Mehen […]

در 10 اکتبر (19 مهر)، پروتکل بازگردانی اتریوم Puffer Finance، Tokenomics اعلام کرد که Puffer ۷.۵٪ از آن برای ایردراپ فصل اول.جستجوی هویج ترد” تعیین شده است. علاوه بر این، در روزهای آینده مبادلات Gate.io، Bitget، Huobi و KuCoin توکن PUFFER در تاریخ اعلام شد 14 اکتبر (23 اکتبر) عرضه خواهد کرد

به گزارش Mehen Blockchain، Puffer Finance اعلام کرد که عکس فوری فصل اول Crunchy Carrot Quest در تاریخ 5 اکتبر (14 مهر) به پایان رسید و مهلت دریافت توکن ها از 14 اکتبر 2024 تا 14 ژانویه 2025 است.24 مهر 1403 تا 25 ژانویه 1403) باز خواهد شد. در ضمن الان فصل دوم شروع شده 5.5٪ توکن ها به عنوان پاداش برای فعالیت های فصل دوم اختصاص داده می شوند. در ادامه، اسمارتک نیوز شما را با پروژه Puffer Finance، مدل اقتصادی نشانه آن و فصل دوم Crunchy Carrot Quest آشنا می کند.

معرفی پروژه Poverfinance

PufferFinance به‌عنوان یک پلت‌فرم بازخوانی مایع که بر روی لایه Eigen ساخته شده است، با معرفی توکن‌های ذخیره مجدد مایعات (nLRT)، اثبات سهام (PoS) و پاداش‌های دریافت مجدد جمع‌آوری می‌کند. هدف اصلی این پروژه می باشد افزایش تمرکززدایی اتریوم از طریق بی طرفی ایمن را حفظ کنید آن Pufferfinance در رقابت شدید بازار، با استفاده از مفهوم است گره های محاسباتی توزیع شده و غیرمتمرکز و بهره گیری از فناوری محیط اجرای مورد اعتماد (TEE). و پشتیبانی سخت افزاری مانند SGX، به جلوگیری از قطع ارتباط گره ها پرداخت می کند، امنیت دارایی های سهام را تضمین می کند و به کاربران مزایا و پاداش های بیشتری ارائه می دهد.

پوفر فاینانس
پوفر فاینانس

در ماه مه 2023، PufferFinance از بنیاد اتریوم کمک مالی دریافت کرد تا از ابزار امضای راه دور Secure-Signer خود پشتیبانی کند و در آگوست همان سال، یک دور سرمایه گذاری اولیه را تکمیل کرد. 5.5 میلیون دلار اعلام کرد امسال، PufferFinance یک سرمایه گذاری استراتژیک از بایننس Labs دریافت کرد و در آوریل یک دور سرمایه گذاری سری A را اعلام کرد. 18 میلیون دلار تکمیل شده است که نشان دهنده روند سریع توسعه این پروژه است.

داده‌های DefiLlama نشان می‌دهد که تا به امروز، PufferFinance یکی از پروتکل‌های اشتراک مایعات اتریوم است. رتبه دوم از نظر ارزش کل قفل شده (TVL). ارزش قفل شده Poverfinance بیش از 1.333 میلیارد دلار این پروژه را به پروژه ای پیشرو در این بخش تبدیل کرده است.

PUFFER tocnomics

طبق گفته Puffer Finance، کل عرضه توکن PUFFER یک میلیارد توکن است و عرضه Token Generation Event (TGE) معادل 10.23 درصد از کل، یعنی 102,300,000 توکن است. نسبت توزیع دقیق به شرح زیر است:

  • جامعه اکوسیستمی: 400،000،000 توکن، معادل 40 درصد از کل عرضه، برای ایجاد یک اکوسیستم فعال و جذاب، پاداش حمایت از جامعه و تضمین رشد مستمر استفاده خواهد شد.
  • پشتیبانی از توسعه هسته اتریوم: 10000000 پوفر معادل 1% کل عرضه. طبق توافق، این بخش از توکن ها برای پشتیبانی از توسعه هسته اتریوم استفاده می شود و 4 سال پس از TGE منتشر می شود.
  • ایردراپ فصل یک: 75000000 پوفر معادل 7.5 درصد کل عرضه. این بخش از توکن ها برای پاداش دادن به حامیان اولیه پوفر که در فصل اول Crunchy Carrot Quest شرکت کرده اند استفاده می شود. در رویداد تولید توکن، 65 درصد از این قسمت منتشر خواهد شد و مابقی به تدریج طی 6 ماه آینده منتشر خواهد شد.
  • ایردراپ فصل دوم: 55000000 پوفر معادل 5.5 درصد از کل عرضه به شرکت کنندگان فصل دوم Crunchy Carrot Quest تعلق می گیرد.
  • تیم اصلی و مشاوران: 200,000,000 پافر معادل 20 درصد کل عرضه که به مدت یک سال در TGE قفل می شود و سپس طی دو سال آینده به تدریج آزاد می شود.
  • سرمایه گذاران: 260.000.000 پافر معادل 26 درصد کل عرضه که به مدت یک سال در TGE قفل می شود و سپس طی دو سال آینده به تدریج عرضه می شود.
توکنمیک پفرتوکنمیک پفر
Tocnomics Puffer

ایردراپ فصل دوم پافر آغاز شد

پس از پایان فصل اول سریال Crunchy Carrot Quest، فصل دوم آن نیز آغاز شده است. با توجه به اینکه Puffer Finance یکی از پروژه های سرمایه گذاری استراتژیک آزمایشگاه بایننس است، امنیت آن تا حدی تضمین شده است. برای کسانی که از ایردراپ فصل اول عقب مانده اند و اتریوم را در کیف پول خود دارند، شرکت در ایردراپ فصل دوم فرصتی برای کسب درآمد منفعلانه از اتریوم در کیف پول است. آموزش عملیاتی به شرح زیر است:

پس از ورود وب سایت رسید رسمی ایردراپ پافروب سایت ادعای پافر) مراحل زیر را دنبال کنید.

مرحله 1: پس از ورود به وب سایت تعاملی، در زیر ستون Airdrop Season 2 روی گزینه Join now کلیک کنید.

Airdrop Puffer Finance

مرحله 2: روی گزینه “Launch Quest” کلیک کنید و کیف پول خود را در فصل 4 وصل کنید.

Airdrop Puffer FinanceAirdrop Puffer Finance
Airdrop Puffer Finance

مرحله 3: روی “Stake” کلیک کنید تا اتریوم، stETH و wstETH خود را به اشتراک بگذارید.

Airdrop Puffer FinanceAirdrop Puffer Finance
Airdrop Puffer Finance

پیش از این، به دلیل خطا در ارائه داده از پلتفرم شخص ثالث zkLink Nova، AirDrop Eigen برای برخی از کاربران Poverfinance قطع شد. Poverfinance برای جبران این خطا، رسما 476000 Aigen (به ارزش تقریبی 1.869 میلیون دلار) از بازار ثانویه برای جبران خسارت کامل این کاربران خریداری شده که نشان از صداقت بالای این پروژه دارد.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-13 18:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=395310

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.