افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

ایردراپ راکی ​​رابیت با موفقیت به پایان رسید. پاسخ به سوالات مهم کاربران

  • کد خبر : 374281
ایردراپ راکی ​​رابیت با موفقیت به پایان رسید. پاسخ به سوالات مهم کاربران

ایردراپ بازی تلگرام راکی ​​رابیت (خرگوش راکی) بالاخره انجام شد، البته این ایردراپ نیز مانند سایر ایردراپ ها سر و صدای زیادی به پا کرد و صدای بسیاری از کاربران را درآورد. در حالی که برخی از کاربران گزارش داده اند که توکن های آنها واریز نشده است، برخی دیگر می گویند که هزینه ای […]

ایردراپ بازی تلگرام راکی ​​رابیت (خرگوش راکی) بالاخره انجام شد، البته این ایردراپ نیز مانند سایر ایردراپ ها سر و صدای زیادی به پا کرد و صدای بسیاری از کاربران را درآورد. در حالی که برخی از کاربران گزارش داده اند که توکن های آنها واریز نشده است، برخی دیگر می گویند که هزینه ای بالاتر از هزینه در نظر گرفته شده پرداخت کرده اند!

طبق گفته Mehen Blockchain، تیم توسعه Rocky Bit Now اطلاع دهید بازی جدیدی منتشر کرده و به ایردراپ این بازی و مشکلات اخیر کاربران واکنش نشان داده و در مورد آینده این پروژه صحبت کرده است.

در این مطلب به بررسی آنونس جدید Rocky Bit پرداخته ایم.

اطلاعیه جدید راکی ​​بیت

ایردراپ Rocky Bit با موفقیت انجام شد. با افتخار اعلام می کنیم که این ایردراپ با موفقیت به پایان رسیده است. یک تشکر بزرگ از همه مشارکت کنندگان و تشکر از حمایت شما.

با این حال، ما درک می کنیم که برخی از کاربران با مشکلاتی مواجه شده اند. در این اطلاعیه به این مشکلات و راه حل های آن اشاره می کنیم:

1- برداشت های معلق و ایردراپ های از دست رفته

برخی از کاربران با مشکلاتی مانند پرداخت های معلق یا ایردراپ های از دست رفته مواجه هستند. مطمئن باشید که ما فعالانه در تلاش هستیم تا این مشکلات را در اسرع وقت حل کنیم.

2- جلوگیری از تقلب

به منظور حفظ انصاف و صداقت، بیش از 10 هزار کاربر ما آن را به دلیل فعالیت های کلاهبرداری از airdrop حذف کردیم. ما از درک و تعهد شما برای ایمن نگه داشتن پلت فرم Rocky Bit برای همه بازیکنان قانونی قدردانی می کنیم.

3- پرداختن به پرداخت های اضافی تون کوین

ما متوجه شده‌ایم که برخی از کاربران هزینه‌های اضافی TON یا هزینه‌های خود را بدون یادداشت در طول فرآیند صلاحیت airdrop پرداخت کرده‌اند. نگران نباشید ما به شما اهمیت می دهیم:

  • توکن ها و TON های بدون یادداشت: این مبالغ در چند روز آینده به کیف پول اصلی بازپرداخت می شود.
  • تن های اضافی با یادداشت: کیف پول این شخص بر اساس مقدار اعتبار اضافی (احتمالاً توکن های RBTC بیشتر) اعتبار داده می شود.

ما متعهد هستیم که اطمینان حاصل کنیم که مشکلات حل شده است. اگر به کمک ما نیاز دارید، با تیم پشتیبانی تماس بگیرید.

آینده Rocky Beat چه خواهد بود؟

در این بخش نگاهی به آینده Rocky Beat می اندازیم:

فعال سازی بازی های جدید

برای سرگرمی و پاداش بیشتر آماده شوید. ما در حال راه اندازی بازی های کاملاً جدیدی هستیم که چالش ها و فرصت های جدیدی را برای کسب درآمد در دنیای Rocky Rabbit فراهم می کند. برای هیجان آماده شوید!

با انجام وظایف RBTC بیشتر دریافت کنید

بخش وظایف جدید ما را معرفی می کنیم! با انجام کارهای مختلف در این قسمت درآمد خود را افزایش دهید. برای جزئیات بیشتر و نحوه به حداکثر رساندن جوایز خود و بهره مندی از سود اضافی، ما را دنبال کنید.

گسترش: فهرست در صرافی های اضافی

خبر هیجان انگیز! RBTC به زودی در صرافی های بیشتری فهرست می شود و راه های جدیدی برای رشد فراهم می کند. منتظر اطلاعیه های مربوط به این لیست ها در آینده باشید.

با ما در ارتباط باشید و ما را دنبال کنید

لطفا مراقب اطلاعات نادرست باشید. شفافیت و انصاف در قلب هر کاری که ما انجام می دهیم نهفته است. اگر سوال یا ابهامی دارید از طریق کانال های رسمی از ما بپرسید.

به یاد داشته باشید که خوش بینی به موفقیت منجر می شود. بیایید با قدرت در برابر تمام انرژی های منفی بایستیم.

از اینکه بخشی ارزشمند از خانواده خرگوش راکی ​​هستید متشکریم. حمایت مستمر شما چیزی است که ما را به جلو سوق می دهد. با هم چیزی شگفت انگیز ایجاد می کنیم!

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-09-24 20:00:07

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=374281

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.