افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 8 October , 2024
1

ایران 2500 بار می تواند اسرائیل را نابود کند!

  • کد خبر : 389334
ایران 2500 بار می تواند اسرائیل را نابود کند!

مایک پمپئو، وزیر امور خارجه اسبق آمریکا ضمن اذعان به قدرت موشکی ایران، تعداد زیاد موشک های ایران به معنای آن است که این کشور می تواند ۲۵۰۰ بار رژیم صهیونیستی را نابود کند. پمپئو که در دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا کار می کرد، در حساب شبکه اجتماعی X خود نوشت: ایران […]

مایک پمپئو، وزیر امور خارجه اسبق آمریکا ضمن اذعان به قدرت موشکی ایران، تعداد زیاد موشک های ایران به معنای آن است که این کشور می تواند ۲۵۰۰ بار رژیم صهیونیستی را نابود کند.

پمپئو که در دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا کار می کرد، در حساب شبکه اجتماعی X خود نوشت: ایران نیم میلیون موشک بالستیک دارد، یعنی می تواند عملیات اخیر خود را تکرار کند و 2500 بار اسرائیل را نابود کند.

وی افزود: ایران دارای یک سامانه موشکی دوربرد بزرگ است.

فرمانده سابق سامانه پدافند هوایی اسرائیل اذعان داشت: با وجود کارآمدی سامانه پدافند هوایی اسرائیل، این سامانه دارای کاستی هایی بوده و بی نقص نیست.

موشک های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعدازظهر روز سه شنبه 19 مهر 1403 در عملیات «عهد صادق 2» پس از مدتی خویشتن داری در برابر نقض حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در ترور مجاهد. شهید دکتر اسماعیل هنیه توسط رژیم صهیونیستی و بر خلاف حق دفاع مشروع کشور در برابر منشور سازمان ملل متحد، به اهداف امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی دست یافتند و 90 درصد تیراندازی ها را با موفقیت به پایان رساندند. اهداف و رژیم صهیونیستی از تسلط اطلاعاتی و عملیاتی جمهوری اسلامی ایران به وحشت افتاد.

بر اساس گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی و تصاویر ماهواره‌ای منتشر شده از منطقه هدف موشک‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پایگاه هوایی «نواتیم» واقع در صحرای نقب در نتیجه این حمله از سوی ایران آسیب‌های زیادی دیده است. عملیات موشکی

بر اساس گمانه زنی برخی رسانه های صهیونیستی بر اساس تصاویر ماهواره ای منتشر شده، چند فروند جنگنده رژیم صهیونیستی از جمله اف 35 در عملیات «وادا صادق 2» آسیب دیده اند، اما ارتش رژیم صهیونیستی روز گذشته مدعی شد که به آنها آسیب وارد شده است. پاسخ موشکی ایران شامل رزمندگان این رژیم نشده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=389334

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.